Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

Η «καυτή» φωτογράφιση της Πηνελόπης Αναστασοπούλου πριν κλείσει τα 40!

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου φωτογραφήθηκε πιο sexy από ποτέ για το εξώφυλλο του περιοδικού «Down Town» και πόζαρε στον φακό φορώντας άλλοτε ολόσωμο κι άλλοτε μπικίνι μαγιό, τα οποία αναδεικνύουν τις τέλειες καμπύλες της.

Η ηθοποιός στη συνέντευξη που παραχώρησε μίλησε, μεταξύ άλλων, για τη νέα της καθημερινότητα μετά την γέννηση του παιδιού της και πως έχει αφοσιωθεί μόνο στην μητρότητα.




Αλήθεια, τα sexy μπικίνι πλέον ανήκουν στο παρελθόν; Έχεις γίνει πιο συντηρητική;

Δεν αποτελούν παρελθόν τα μπικίνι, απλώς έχω ένα σώμα από τη φύση λίγο πιο προκλητικό λόγω καμπυλών. Πρέπει να προσέχω λοιπόν πώς φωτογραφίζομαι με το μπικίνι αν δεν θέλω να βγω πρόστυχη. Έχω ακόμη λίγη κοιλίτσα και λίγο χαλαρό δέρμα λόγω εγκυμοσύνης. Θα μου πεις «μπορείς να φωτογραφηθείς και να σβηστούν όλες οι ατέλειες στο photoshop». Γιατί όλα αυτά; Για να κάνω την όμορφη; Προτιμώ να φωτογραφηθώ με το ολόσωμο μαγιό μου, έτσι ώστε όταν βγω λίγες μέρες στην παραλία να μην πει η κυρία που κάθεται δίπλα μου Κοίτα πως είναι και πως την έβγαλαν στο περιοδικό. Δεν μου αρέσει αυτό.


Σουν έχουν μένει κιλά από την εγκυμοσύνη;

Όχι, έχω τα ίδια ακριβώς κιλά που είχα πριν μείνω έγκυος. Το σώμα μου βέβαια έχει αλλάξει, πρώτον γιατί θηλάζω ακόμα όποτε έχω μια κατακράτηση και δεύτερον, δεν είμαι πλέον γυμνασμένη όπως στο παρελθόν γιατί δεν έχω πλέον καθόλου ελεύθερο χρόνο. Να σου πω κάτι όμως; Είμαι υπερήφανη για τη λίγο χαλαρή κοιλιά μου. Είναι εκεί και μου θυμίζει πόσο τεραστία ήταν. Μέσα σε αυτήν έζησε υο μωρό μου για εννιά ολοκλήρους μήνες.




Τέρμα λοιπόν οι sexy φωτογραφίσεις;

Τέρμα οι ακραία sexy φωτογραφίσεις. Θυμάμαι κάποτε είχα κάνει μια φωτογράφιση για το Nitro και με κυνηγούσε η Μάρα Δεσύπρη με την κάμερα την ώρα που άλλαζα σε κάθε γωνία του δωματίου. Αυτή η ακραία sexy φωτογράφιση με κυνηγά μέχρι σήμερα. Τότε με ένοιαζε μόνο πως θα το έπαιρνε ο πατέρας μου. Σήμερα είμαι σύζυγος, μαμά και γυναίκα μιας ηλικίας. Δεν πρόκειται να ξανακάνω λοιπόν μια τόσο τολμηρή φωτογράφιση.


Αναφέρεσαι συνέχεια στο θέμα της ηλικίας. Πόσων χρόνων είσαι;

Τώρα στις 18 Ιουλίου, κλείνω τα σαράντα. Θέλω να κάνω λοιπόν φωτογραφίσεις που να ταιριάζουν στην εκάστοτε φάση που περνάω.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ