Τρίτη 30 Μαΐου 2017

«Ο Δημήτρης και η Αλίκη στο τέλος μισούσε ο ένας τον άλλον»

«Συναισθηματικά κατέφευγα σε «ερωτικές αμβλώσεις», για να μην επηρεαστεί η καριέρα μου».
Συνέντευξη στην εφημερίδα Espresso και τη Δήμητρα Δάρδα έδωσε ο Δημήτρης Παπάζογλου που αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στο γεγονός ότι δεν παντρεύτηκε ποτέ, αλλά και για το ότι οι σχέσεις του δεν ήταν ποτέ με πρόσωπα από τον καλλιτεχνικό χώρο.


Φτάσατε ποτέ κοντά στον γάμο;

Στο πολύ παρελθόν με την ντάμα μου, την Όλια Στεφανίδου. Το συζητούσαμε τότε, αλλά δεν κατέληξε αισίως! Η δουλειά προηγούνταν.


Και ο έρωτας;

Δυστυχώς, καμία από τις σχέσεις μου δεν εξελίχθηκε σε συντροφικότητα από λάθος δικό μου. Συναισθηματικά κατέφευγα σε «ερωτικές αμβλώσεις», για να μην επηρεαστεί η καριέρα μου. Μόλις ένιωθα πως θα ερωτευτώ τρελά, εξαφανιζόμουν. Έχω κλάψει για όλα αυτά πολύ, κυρίως επειδή δεν «τόκισα» σωστά στη ζωή μου και πλέον είμαι ολομόναχος.


Οι σχέσεις σας ήταν με πρόσωπα του καλλιτεχνικού χώρου;

Όχι, βέβαια! Οι καλλιτέχνες δεν έχουν σεξαπίλ και είναι φιλάρεσκοι… Δες την Αλίκη με τον Δημήτρη, που στο τέλος μισούσε ο ένας τον άλλο.


Δύσκολα παιδικά χρόνια;

Πολύ. Σε ηλικία δύο χρονών ο πατέρας μου μας εγκατέλειψε. Η μητέρα μου δεν ξαναπαντρεύτηκε. Με μεγάλωσε με πολύ κόπο κι εργάστηκε σκληρά. Στο σχολείο δεχόμουν πολύ σκληρό bullying, μια και δεν είχα μπαμπά να με υπερασπιστεί. Ηταν όμως και η διαφορετικότητά μου από τα υπόλοιπα παιδιά: Λεπτεπίλεπτος, αθώος, ονειροπόλος και χόρευα παντού. Ακόμα και στον δρόμο!


Η μητέρα σας γνώριζε αυτό που βιώνατε;

Καταλάβαινε πως κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά δεν ήθελα να την επιβαρύνω με το πρόβλημά μου. Με προστάτευε όσο μπορούσε και, από την άλλη, μου έριχνε ξυλιές για να συνετιστώ.


Το όνειρο πότε έγινε πραγματικότητα;

Στην εφηβεία γράφτηκα σε σχολή χορού, αλλά χρειάστηκε να κάνω πολλές δουλειές για τα δίδακτρα: καφετζής, κουρέας, ηλεκτρολόγος και ελαιοχρωματιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ