Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Ιβάν Σαββίδη: Σκέφτηκα να αποσύρω την ομάδα - Ο ΟΣΦΠ πρέπει να υποβιβαστεί

Ο Ιβάν Σαββίδης μίλησε μετά το τέλος του παιχνιδιού με τον Παναθηναϊκό στην κάμερα της ΕΡΤ και έστειλε μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση, αφού έκανε λόγο για απειλές που δέχονται τόσο ο ίδιος όσο και μέλη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ο Βλάνταν Ίβιτς αλλά και άνθρωποι του, ενώ προχώρησε και σε άλλες αποκαλύψεις.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

"Πρέπει να βγάλουμε τα συμπεράσματα και να δούμε τι έχει συμβεί. Κάποια πράγματα δεν τα κάναμε καλά. Κατά πάσα πιθανότητα οι ποδοσφαιριστές είχαν μπει σε μια φάση συναισθηματικής κενότητας, μετά την κατάκτηση του κυπέλλου, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που θα σταλούν και στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

Μετά από το κύπελλο ουσιαστικά όλοι βρισκόταν στην κατάσταση απειλών σωματικής βίας. Και μάλιστα είχαν περάσει σκέψεις να βγάλω την ομάδα από τα playoffs.

Το μόνο που χαίρομαι είναι ότι όλη η Ελλάδα πείστηκε ότι δεν είμαστε εμείς χαλίφηδες. Πιστεύω ότι ο κ. Καλογερόπουλος πρέπει να ολοκληρώσει την διαιτητική του καριέρα και θα κάνω τα πάντα για να αφαιρεθεί ότι διεθνής προοπτική έχει. Τέτοιοι διαιτητές δεν κάνουν λάθη. Αυτοί κάνουν αυτά που πρέπει να κάνουν μετά από εντολές. Προειδοποίησαν την κυβέρνηση της χώρας ότι δε μπορούμε να βρισκόμαστε υπό τέτοια πίεση, όταν δεχόμαστε τηλεφωνικές απειλές και μάλιστα δεν μπορείς να καταλάβεις ποιες είναι οι αιτίες.

Δε νομίζω ότι ο λόγος ήταν ότι στον τελικό κυπέλλου ο διαιτητής δεν έδωσε το πέναλτι και δεν είδε το οφσάιντ. Πιστεύω ότι γίνονται πολιτικά παιχνίδια. Προφανώς το πολιτικό σύστημα κάτι φοβήθηκε και νομίζει ότι με τέτοιες πράξεις θα μπορέσουν να καταφέρουν να σπάσουν την επιθυμία μου να προχωρήσω μπροστά.

Εκτιμώ ότι ο Παναθηναϊκός είχε προετοιμαστεί καλύτερα, επειδή ήρθαν εδώ πληγωμένοι, αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πληγώθηκαν από εμάς. Δεν πέταξα εγώ το κουτάκι της μπύρας, δε σταμάτησα το παιχνίδι, όλα αυτά συνέβησαν στο γήπεδο του Παναθηναϊκού.

Ένα πράγμα με χαροποιεί. Όλες οι ομάδες της Αθήνας ενώθηκαν εναντίον μας. Μου αρέσει η μάχη, αλλά ούτε κόκκινοι, ούτε κίτρινοι, ούτε πράσινοι θα καταφέρουν να κάνουν κάτι εναντίον μας. Ας κάνουν κοκτέϊλ από τα χρώματα τους, αλλά εγώ θα προστατεύσω τους δικούς μου ανθρώπους, αν δεν μπορεί να το κάνει η Πολιτεία.

Πρέπει να σταματήσετε να παίρνετε τηλέφωνο τους ανθρώπους μου. Ας είναι αυτή η επίσημη δήλωση μου. Πρέπει να σταματήσετε. Μου λένε οι υπάλληλοι μου έχουμε οικογένειες και παιδιά. Προχτές έκανα το ΔΣ και πρότεινα σε όσους φοβούνται να αποχωρήσουν για να καταλάβετε κάτω από ποια ψυχολογία βρισκόταν ο ΠΑΟΚ.

Δε δικαιολογώ κανέναν όταν το γήπεδο δε συμπεριφέρεται σωστά, αλλά τους ανθρώπους δε μπορείς να τους ξεγελάσεις".

Για τα όσα συνέβησαν στον αγώνα ΟΣΦΠ - Πλατανιάς, την απόφαση που βγήκε, αλλά και τα όσα έγιναν στο Βόλο:

Ο ΟΣΦΠ πρέπει να πέσει κατηγορία. Εμείς δε κάναμε τίποτα αυτές ήταν οι αρχές τους. Εφόσον συμμετέχουμε σε αυτές τις διαδικασίες, είμαστε συμμέτοχοι. Όλες οι 16 ομάδες είμαστε συμμέτοχες στις διαδικασίες και για αυτό εκφράζουμε την άποψη μας. Όσον αφορά το ματς στο Βόλο και τη βία θέλω να βάλω μια τελεία. Τη στιγμή που βγήκα από το γήπεδο δε γνώριζα ότι πριν έρθω στο γήπεδο υπήρχαν μαχαιριές και για αυτό το λόγο εξέφρασα τις ευχαριστίες σε όσους διοργάνωσαν τον αγώνα. Αλλά εμείς λάβαμε το σήμα πριν τον τελικό του κυπέλλου περιμένοντας τις προβοκάτσιες για συγκρούσεις και στη συνέχεια αφαίρεση βαθμών.

Για αυτό το λόγο, εγώ πρότεινα στον κ. Μελισσανίδη να δούμε μαζί το παιχνίδι για να είμαστε το παράδειγμα. Πείτε μου σας παρακαλώ. Σε αυτή τη χώρα η Αστυνομία δουλεύει;

Δεν μπορούσαν να εξασφαλίσουν να μην υπάρχει επαφή μεταξύ των οπαδών στην αερογέφυρα; Μπορούσαν. Αυτό είναι το πρώτο. Και δεύτερον, αν εμείς να φέρουμε ευθύνη και να τιμωρηθούμε δεν πρέπει να είμαστε εξαίρεση.

Οι φίλαθλοι μας πρέπει να καταλάβουν ότι όταν κάνουν τέτοιες ενέργειες τις κάνουν εις βάρος της ομάδας. Έχω εντυπωσιαστεί, όταν λένε ότι ήταν άδειο το κουτάκι της μπύρας, ότι ο προπονητής το έκανε επίτηδες. Δεν ήμουν εκεί, αλλά ποια σημασία έχει αν ήταν άδειο ή γεμάτο το κουτάκι; Είναι στοιχείο της βίας και ακριβώς με αυτό τον τρόπο πρέπει να χαρακτηριστεί.

Δε δικαιολογώ τέτοια πράγματα, όταν γίνονται και σε μας. Θυμάστε όταν πέταξαν ένα ποτήρι νερό στον προπονητή του ΟΣΦΠ; Χάρτινο ποτήρι νερό. Ζήτησα συγγνώμη, επειδή δε δικαιολογώ τέτοιες συμπεριφορές. Στο δικό μας γήπεδο απαγορεύονται να πωλούνται μπύρες, κλειστά μπουκάλια νερό.

Από ποιους δέχεται απειλές;

Τα όργανα που ασχολούνται με αυτά τα θέματα γνωρίζουν τα ονόματα. Δε θέλω να εκλαμβάνεται ως φόβος, ότι φοβάμαι κάτι. Όταν σε παίρνουν τηλέφωνο και σε απειλούνε είσαι κάτω από ψυχολογική βία.

Για αυτό υπάρχουν επίσημα όργανα που πρέπει να ερευνήσουν για το αν είναι πραγματικές απειλές. Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι νομίζουν ότι έχω πολιτικές φιλοδοξίες. Δεν έχω τέτοιες φιλοδοξίες. Αλλά ακόμη και αν είχα. Είμαι Έλληνας πολίτης με περιορισμένα δικαιώματα; Τι ανοησίες είναι αυτές;

Ταυτόχρονα λέω, ειλικρινέστατα, εγώ δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό κόμμα, δεν έχω πολιτικές φιλοδοξίες, παθιάζομαι με τα προβλήματα του ΠΑΟΚ και του ποντιακού Ελληνισμού. Θα κάνω τα πάντα για να ανεβάσω ψηλότερα τον ΠΑΟΚ και τον ποντιακό Ελληνισμό.

"Ο Ίβιτς ζήτησε να φύγει..."

Ο Ίβιτς ήταν πρώτος που από την αρχή των playoffs ζήτησε να φύγει. Ήταν ο πρώτος που ανέβηκε σε μένα και είπε. Ο αδελφός μου έχει παιδιά και εγώ φοβάμαι για αυτούς.

Εγώ νομίζω ότι ο Βλάνταν έχει δείξει ότι μπορεί να είναι προπονητής του ΠΑΟΚ. Δεν είμαι προφήτης, αλλά όταν τον έβαλα προπονητή του είπα ότι για το μόνο που ανησυχώ, ότι μπορεί λόγω του νεαρού της ηλικίας σου να μην αντέξεις την ψυχολογική πίεση.

Είδαμε ότι υπήρχε τέτοια κατάσταση, αλλά δεν πειράζει. Εγώ νομίζω ότι θα κοιμηθούμε, θα ξυπνήσουμε γιατί ο Θεός μας έβαλε σε αυτό το δρόμο να περάσουμε αυτή τη δοκιμασία και σαφώς δεν τελειώνει η ζωή στα playoffs και στην πρωτιά σε αυτά.

Και χτες είπα ας αφαιρέσουν και 10 βαθμούς από εμάς, δε θα αλλάξουμε τη στάση μας, απλώς κάνουμε ανάλυση των λαθών μας.

"Θα γίνουν μεταγραφές - Ντροπή και ρεζίλι η ελληνική διαιτησία..."

Θα υπάρξουν μεταγραφές. Δεν έχω άλλη επιλογή, εκτός από το ανεβάσω το επίπεδο της ομάδας. Και σήμερα όταν πήγα στα αποδυτήρια είπα σε μερικούς ποδοσφαιριστές σήμερα θα παίζετε εναντίον του Παναθηναϊκού και της διαιτησίας. Ήρθαν με ξεκάθαρο στόχο. Είναι ρεζίλι για την ελληνική διαιτησία. Ντροπή. Θα τα καταφέρω. Πιστέψτε με. Τέτοιοι διαιτητές δε θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα.

Όταν είπα για ξένους διαιτητές στα playoffs, πώς γίνεται να συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Δε λέω ότι υπέρ μας δε γίνονται λάθη. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν έχω σχέση με κανέναν διαιτητή. Δεν ξέρω αν τα λάθη γίνονται συνειδητοποιημένα ή ασυνείδητα.

Αποκαλύψεις για Κύζα

Πέρασε η σεζόν και εγώ βρισκόμουν σε κατάσταση σοκ. Αυτές οι υστερίες των αθηναϊκών ομάδων με στόχο να παλέψουν τον ΠΑΟΚ. Σκαρφίστηκαν ανοησίες με τον Κύζα και ξενοδοχεία φίλων μου.

Αν ήμουν στη θέση του Κύζα θα έκανα το ίδιο πράγμα. Μαθαίνω μια μέρα πριν το παιχνίδι ότι ο Κύζας είναι απαράδεκτος και δέχεται υπηρεσίες γυναικών με συμμετοχή του ΠΑΟΚ. Πώς θα αντιδράσει ένας άνθρωπος σε αυτά τα πράγματα;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ