Τρίτη 25 Απριλίου 2017

«Πώς η ερωμένη του άνδρα μου μού άλλαξε τη ζωή»

Η ζωή της Κάρεν άλλαξε για πάντα όταν συνάντησε από κοντά την ερωμένη του άνδρα της.
Εξομολογείται στη Daily Mail πώς κατάφερε να διαχειριστεί την απιστία και να της βγει τελικό σε καλό...

«Hταν μια ανοιξιάτικη ημέρα πριν από 7 χρόνια όταν έγινα για λίγο «ντετέκτιβ». Ακόμα μπορώ να νιώσω τους χτύπους της καρδιάς μου και τη ναυτία όταν την συνάντησα για πρώτη φορά. Την «άλλη». Την ερωμένη του. Την γυναίκα με την οποία ο άνδρας μου με απατούσε. Την γυναίκα για την οποία ήταν έτοιμος να θυσιάσει τα επτά χρόνια γάμου μας και την ευτυχισμένη οικογένεια που είχαμε χτίσει για τους δύο μας γιους. Επρεπε να συγκρατήσω τα νεύρα μου και να την βρω. Αρχισα να ρωτώ τους επιβάτες: «Συγγνώμη, υπάρχει κάποια με το όνομα Σάντρα;». Εξεπλάγην όταν εμφανίστηκε μια ξανθιά, ψιλή και αδύνατη, 8 χρόνια μικρότερή μου. «Είμαι η Σάντρα» είπε. Σοκαρίστηκε όταν της απάντησα: «Και εγώ η Κάρεν, η σύζυγος του εραστή σου». Την είδα να χάνει το χρώμα της.


Είχα μπροστά μου την γυναίκα που μου κατέστρεψε το γάμο. Στην αρχή την είδα ως μια νεότερη εκδοχή μου. Βλέποντάς την καλύτερα, παρατήρησα το φτηνιάρικο τζιν της και την μαιμού Donna Karan τσάντα της. Ενιωσα ανακούφιση αλλά ταυτόχρονα «μπερδεύτηκα» κιόλας: αυτή δεν ήταν ο τύπος του. Αρχικά ήταν ψηλότερή του. Δεν μπορούσα να τους φανταστώ μαζί.

Eντωμεταξύ, η Σάντρα ήταν έκπληκτη. Διστακτικά με ακολούθησε, βγήκαμε από το τρένο, απομακρυνθήκαμε από τον σταθμό και πήγαμε σε ένα καφέ. «Ηξερα ότι θα μας ανακάλυπταν. Ηταν τόσο ριψοκίνδυνος». Επειτα, άρχισε να μου λέει τη μία «Συγγνώμη» πίσω από την άλλη. Παρήγγειλα καφέ και η Σάντρα άρχισε να μου λέει τα πάντα. Γνώρισε τον άνδρα μου στο μπαρ όπου ήταν μπαργούμαν. Κοιμούνταν μαζί για περισσότερους από τέσσερις μήνες. Ηταν 20 χρόνια μικρότερή του. Επιβαλλόταν να την συνάντησω. Ξέρω ότι άλλες γυναίκες θα απέφευγαν μια ευθεία προσέγγιση αλλά η περιέργειά μου και η επιθυμία να τη δω με ξεπέρασε.

Την παρακάλεσα να μου πει κάθε λεπτομέρεια. Ετσι, μου αποκάλυψε ότι ο Στέφεν της είχε πετάξει όλα τα συνηθισμένα κλισέ: οτι «η γυναίκα του δεν τον καταλάβαινε» και ήταν πλέον «σαν αδέλφια».

Ενιωσα αγανάκτηση όταν μου αποκάλυψε το προσβλητικό για εμένα ψέμα που της είχε ξεφουρνίσει ο άνδρας μου: ότι το βράδυ φοράω ένα γεροντίστικο νυχτικό.

«Θεέ μου, είσαι κι εσύ όμορφη», μου είπε.

Το πώς κατέληξα να συναντήσω την ερωμένη του άνδρα μου είναι μια άλλη ιστορία. Για να καταλάβετε πώς έφτασα να είμαι τόσο καχύποπτη με τον σύζυγό μου, πρέπει να ξέρετε αυτό που έχει μεσολαβήσει. Γνώρισα τον Στέφεν όταν ήμουν 20 ετών και εργαζόμουν σε διακοσμητικό γραφείο. Εκείνος πλησίαζε τα 40. Ηταν γλυκός, περιποιητικός και σίγουρος για τον εαυτό του. Αρχίσαμε να βγαίνουμε το 1997 και μετακομίσαμε στο Ντέβον, όπου αγοράσαμε σπίτι. Τον Δεκέμβριο του επόμενου χρόνου κάναμε τον πρώτο μας γιο, που τώρα είναι 14 ετών.

Τον Μάρτιο του επόμενου χρόνου παντρευτήκαμε και δύο μήνες μετά, μετακομίσαμε στη Νέα Υόρκη. Κοιτώντας πίσω, η συμπεριφορά του άλλαξε απέναντί μου όταν παντρευτήκαμε. Οι απαιτήσεις της δουλειάς του, τον άλλαξαν. Εγινε ξαφνικά πολύ οξύθυμος.

Περνούσε ο καιρός και άρχισα να βρίσκω δικαιολογίες. Ελέγα στον εαυτό μου «Είναι η δουλειά του». Μετακομίσαμε και πάλι λόγω της δουλειάς του άνδρα μου. Αυτή τη φορά πήγαμε στο Xoνγκ Κονγκ, το 2001. Ένα χρόνο μετά ήρθε ο δεύτερος γιος μας. Το 2004 επιστρέψαμε στη Βρετανία. Το σπίτι μας βρισκόταν στο Devon, το γραφείο του Στέφανου ήταν στο Birmingham. Γρήγορα ο Στέφεν άρχισε να κάνει διπλή ζωή. Στο σπίτι συμπεριφερόταν εριστικά. Ηταν επικριτός με μένα και τα παιδιά μας. Ερχοταν τα Σαββατοκύριακα στο σπίτι και κάθε Δευτέρα απόγευμα μου έλεγε στο τηλέφωνο: «Σου υπόσχομαι ότι θα περάσουμε καλά το επόμενο Σαββατοκύριακο». Φαύλος κύκλος. Όταν ερχόταν στο σπίτι έκανα μεγάλη προσπάθεια όλα να είναι καλά: να λάμπει το σπίτι, τα παιδιά να είναι ήσυχα, το φαγητό στο φούρνο και να έχω διάθεση για σεξ. Όμως όλα αυτά είναι δύσκολα όταν ο άνδρας σου δεν είναι καλός μαζί σου.

Ένα Σαββατοκύριακο του Μαίου του 2006 η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη απέναντί μου. Τον κατηγόρησα ότι με απατά. “Είναι προφανές ότι έχεις άλλη” του είπα και μου… να τον τσεκάρω.
Μετακομίσαμε και πάλι λόγω της δουλειάς του άνδρα μου. Αυτή τη φορά πήγαμε στο Xoνγκ Κονγκ, το 2001. Ένα χρόνο μετά ήρθε ο δεύτερος γιος μας. Το 2004 επιστρέψαμε στη Βρετανία. Το σπίτι μας βρισκόταν στο Devon, το γραφείο του Στέφεν ήταν στο Birmingham. Γρήγορα ο Στέφεν άρχισε να κάνει διπλή ζωή. Στο σπίτι συμπεριφερόταν εριστικά. Ηταν επικριτός με μένα και τα παιδιά μας. Ερχοταν τα Σαββατοκύριακα στο σπίτι και κάθε Δευτέρα απόγευμα μου έλεγε στο τηλέφωνο: «Σου υπόσχομαι ότι θα περάσουμε καλά το επόμενο Σαββατοκύριακο». Φαύλος κύκλος. Όταν ερχόταν στο σπίτι έκανα μεγάλη προσπάθεια όλα να είναι καλά: να λάμπει το σπίτι, τα παιδιά να είναι ήσυχα, το φαγητό στο φούρνο και να έχω διάθεση για σεξ. Όμως όλα αυτά είναι δύσκολα όταν ο άνδρας σου δεν είναι καλός μαζί σου.

Ένα Σαββατοκύριακο του Μαίου του 2006 η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη απέναντί μου. Τον κατηγόρησα ότι με απατά. “Είναι προφανές ότι έχεις άλλη” του είπα και μου… να τον τσεκάρω.

Αναρωτιόμουν αν ο Στέφεν ήθελε πράγματι να φανερωθεί ή έκανε αντιπερισπασμό. Η πρώτη κιόλας χειροπιαστή απόδειξη ήρθε μια εβδομάδα μετά, όταν έβαλα πλυντήριο και βρήκα μια απόδειξη εισιτήριο τρένου για ένα ταξίδι που βάση των δεδομένων δεν θα μπορούσε να κάνει ο ίδιος. Αρα επρόκειτο για άλλον. Η’ μάλλον για άλλη. Τις επόμενες μέρες το μυαλό μου δεν μπορούσε να ησυχάσει. Ηξερα ότι θα μου έλεγε ψέματα αν τον ρωτούσα. Μετά από μέρες κατάφερα να πάω στο διαμέρισμά του, ήξερα ότι θα έλειπε. Ηθελα να μαζέψω κι άλλες αποδείξεις που ήμουν σίγουρη ότι θα έβρισκα. Πήγα στην κρεβατοκάμαρα και βρήκα όλες τις αποδείξεις που χρειαζόμουν. Γυναικεία καλλυντικά. Αλλα αυτό που με πόνεσε πιο πολύ ήταν ένα σημείωμα στο κομοδίνο. «Στέφεν, πάντα θα αγαπώ τη σχέση μας. Σάντρα». Ετσι έμαθα και το όνομα της ερωμένης του. Τώρα ήξερα ότι το εισιτήριο του τρένου ήταν για εκείνη. Ηθελα να την συναντήσω. Ξέρω ότι άλλες γυναίκες θα δίσταζαν να το κάνουν αλλά η περιέργειά μου και η επιθυμία μου να τελειώσω μέσα μου όλη αυτό το συναισθηματικό ταρακούνημα με ξεπερνούσε. Ετσι πήγα στο τρένο και άρχιζα να φωνάζω το όνομα Σάντρα. Μιλώντας μαζί της μου είπε ότι είχαμε ξανασυναντηθεί. Eνα χρόνο πριν, είχαμε πάει με τον Στέφεν στην pub όπου δούλευε αυτή και μας σέρβιρε η ίδια. Μάλιστα ρώτησε αν ήμουν η γυναίκα του. Μου αποκάλυψε ότι ήξερε από την αρχή ότι ο Στέφεν είχε παιδιά. Μου είπε ότι λυπόταν γι’αυτό όχι όμως τόσο που να την απέτρεπε από το να έχει σχέση με έναν πατέρα.Κατά τη διάρκεια της κουβέντας χτύπησαν τα κινητά μας και ήταν εκείνος. Αρχισε να στέλνει πιεστικά μηνύματα. Καμία από μας δεν απάντησε.

Τελικά σήκωσα το τηλέφωνο και έβαλα τη Σάντρα να ακούσει. Ο Στέφεν με ρώτησε που βρισκόμουν και του είπα ότι είχα αποφασίσει να περάσω μια μέρα κάνοντας ψώνια. Και τώρα έριξα τη βόμβα. «Δεν θα πιστέψεις με ποια πίνω καφέ! Με τη Σάντρα!». Αρχισε να μου κάνει επίθεση και τότε ξέσπασα: «Για όνομα του Θεού. Αν ήταν καμιά άλλη, πιο κλασάτη να το καταλάβω. Αλλά αυτή κρατά μια πλαστική τσάντα. Τουλάχιστον να με απατούσες με καμιά άλλη που τουλάχιστον να είναι πιο εμφανίσιμη».

Ξέρω ότι έριξα το επίπεδο, αλλά ήθελα να πληγώσω και τους δύο. Εκλεισα το τηλέφωνο και της είπα ότι κλαίγοντας ότι της τον χαρίζω. Φεύγοντας σκεφτόμουν ότι τώρα σε δύσκολη θέση θα πρέπει να βρίσκονται αυτοί. Εκείνη πια είχε καταλάβει ότι τόσο καιρό την τάιζε με ψέματα και εκείνος για τον γάμο του που υποτίθεται ήταν διαλυμένος και δεν του έδινα σημασία.

Ο γάμος μου έπρεπε να τελειώσει. Ηξερα ότι αν έδινα άλλη ευκαιρία δεν θα ήταν για το καλό μου. Ημουν εξαντλημένη. Ηθελα απλά να σηκωθεί να φύγει από το σπίτι μας. Όταν έφτασα στο σπίτι τον βρήκα να με περιμένει. Επέμενε ότι όλα αυτό ήταν απλά μια περιπέτεια. Του έφτιαξα τις βαλίτσες και του είπα να φύγει από το σπίτι μας. Δεν είπα στα παιδιά ότι είχε απιστήσει ήταν πολύ μικρά για να καταλάβουν. Είπα απλά ότι ο μπαμπάς δεν θα είναι στο σπίτι για κάποιο διάστημα. Δεν μπορούσαν να προσαρμοστούν εύκολα. Ο χωρισμός μας, δυστυχώς, δύσκολος. Προσπαθούσε να με κατηγορεί σε φίλους και συγγενείς.
Μετά από 18 μήνες βγήκε το διαζύγιο. Μετά από λίγους μήνες ένας στενός μου φίλος με έφερε σε επαφή με έναν παλιό μου φίλο, με τον οποίο είχα δουλέψει πιο παλιά. Ξαφνικά η ζωή μου άλλαξε προς το καλύτερο. Παντρευτήκαμε το 2010 και κάναμε μια κόρη, την Ava. Ζούμε μαζί με τους δύο μου γιους.

Ο Στέφεν είναι τώρα 52 ετών και ζει με την Σάντρα σε διαμέρισμα. Πλέον έχουμε μια πολιτισμένη σχέση. Μας πήρε πολύ καιρό μέχρι να ξαναμιλήσουμε. Ο Στέφεν  έκανε το λάθος. Αυτός έπρεπε να είναι πιστός σε μένα. Είμαι χαρούμενη που πήρα το τρένο εκείνη την ημέρα και που συνάντησα τη Σάντρα. Αυτή η συνάντηση μου άλλαξε όλη μου τη ζωή. Η ερωμένη του άνδρα μου με έκανε ευτυχισμένη…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ