Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Ζουγανέλης: Ψήφισα Τσίπρα και έφερε την πατρίδα σε τόσο τραγική θέση

Με σκληρά λόγια για τα αποτελέσματα της κυβέρνησης Τσίπρα αλλά και τον ίδιο των πρωθυπουργό μίλησε ο Γιάννης Ζουγανέλης.

Σε συνέντευξη του στο «aixmi» ο γνωστός καλλιτέχνης τόνισε ότι ο Τσίπρας που ήταν «προοδευτικός-αριστερός» έφερε την χώρα σε τέτοια τραγική κατάσταση, ενώ συμπλήρωσε ότι δεν έχει βγει να πει μία αλήθεια στους πολίτες.

Για την κυβέρνηση Τσίπρα και τον πρωθυπουργό απάντησε αν είναι ευχαριστημένος υπογραμμίζοντας «Όχι βέβαια, πώς να είμαι ικανοποιημένος; Αρνητικός είμαι απέναντί τους. Εγώ τους ψήφισα κιόλας. Επειδή μιλάγαμε για καρεκλοκένταυρους και γέρους .Ήρθαν κάποιοι που βαφτίστηκαν προοδευτικοί-αριστεροί, και φέρανε την πατρίδα σε αυτά τα αδιέξοδα. Αυτό που ζούμε είναι τραγικό. Μακάρι να μπορούσα να σας πω αλήθειες που έχω βιώσει. Δε θέλω  να τις πω γιατί μερικές φορές ειμαι γουρούνι σεσημασμένο, για να μπορώ να ισορροπήσω με την έκφρασή μου, αγνοώντας -πιστέψτε με- όσο και αυτό αν  σας το λέει ένας άνθρωπος με συμπλέγματα, το  μέτρο της ζωής μου δεν ήταν ποτέ τα οικονομικά. Με μεροκάματο στην ΕΡΤ του στυλ  500 ευρώ σε κάθε εκπομπή και αυτό θα βγει στη Διαφάνεια. Επειδή δεν υπάρχουν οι αμοιβές του παρελθόντος εμείς θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια; Δεν θα παράξουμε έργο; Ένας καλός πολιτικός είναι προνοητικός. Δεν μπορεί να  λέει πράγματα τα οποία δεν μπορούν να εφαρμοστούν. Κι εμένα μου είχαν κάνει πρόταση να ενταχθώ σε κόμματα, να χρησιμοποιήσουν την αγάπη που έχω και μου έχει ο κόσμος και δεν το έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου -θα ήταν προδοσία. Ο Τσίπρας, όπως και κάθε πολιτικός, όφειλε να ξέρει τι μπορεί να υποσχεθεί. Το γεγονός ότι αλλιώς τα περίμενε κι αλλιώς του ήρθανε, δεν με αφορά καθόλου. Δεν έχει βγει να πει μία αλήθεια. Μιλάει την ίδια γλώσσα των προηγούμενων πολιτικών. Να βγει να μιλήσει καθαρά στις μανάδες, στους πατεράδες στα παιδιά. Να πει παιδιά αυτό μου συνέβη, εκβιάστηκα. Βλέπεις πώς εκπίπτουν πολιτικοί που καταρρέουν. Προφανώς μιλούσε με παιδική αισιοδοξία».

Tι είπε για Μητσοτάκη και εκλογές

Για τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τις εκλογές απάντησε «Δεν κυβερνάνε οι Έλληνες. Είναι εισαγόμενοι πολιτικοί. Προσπαθούν να δουν ποιο είναι το καλύτερο φερέφωνο για να υπηρετήσει τις λογικές. Έχουν στοχοποιήσει την Ελλάδα, την έχουν πειραματόζωο. Η Ελλάδα είναι τόπος που το γεωγραφικό του μήκος και πλάτος, ορίζει την υπόλοιπη γη. Είμαστε στο κέντρο της Μεσογείου. Είμαστε το καλύτερο μπραντ χώρας στον κόσμο. Έζησα στην Γερμανία και σπούδασα εκεί με υποτροφία που ένας πολύ γλυκός πολιτικός ο Βίλι Μπραντ, απολογούμενος σε αυτά που κάνανε οι Γερμανοί στους Έλληνες, τα καθίκια οι Γερμανοί, στον Β Παγκόσμιο, και σε όλον τον κόσμο, τα καθίκια, τα οποία τολμούν και σηκώνουν ανάστημα, τα φασισταριά -αν και δεν είναι όλοι έτσι. Άρα, ποιος Παπανδρέου και ποιος Μητσοτάκης; Δεν υπάρχουν εκλογές που δεν έχω ψηφίσει. Αλλά τώρα μπορεί να μην πάω να ψηφίσω για να μην είμαι μέτοχος και συνένοχος σε αυτό που θα συμβεί. , Ψήφιζα πάντα το μη χείρον βέλτιστο. Δεν ήμουν ποτέ ταυτισμένος με τις λογικές των κομμάτων, δεν πιστεύω ότι τα κόμματα είναι προπύργια της Δημοκρατίας. Εντάσσονται μέσα στις αγέλες όλοι αυτοί οι τύποι που θέλουν να είναι και μέρος της εξουσίας. Και να πουλάνε μούρη. Έχει αλλάξει η ζωή. Κοινωνικά και πολιτικά πρέπει να βρεθούν άλλα μοντέλα. Αλλά δε βρίσκονται γιατί έχουμε φάει κι εμείς το παραμύθι της υποταγής».

Για την κρίση και αν έχει χρέη σχολίασε «Είμαι συνεπέστατος στις υποχρεώσεις μου, ενώ θα ήθελα να μην είμαι για λόγους αντίδρασης. Έχω αυτήν την πολυτέλεια. Δεν ξέρω για πόσο ακόμη. Διότι έχω διαπιστώσει αρκετές φορές ότι η εργασία θεωρείται αμάρτημα και μπορεί κάποιος να υβρίζεται, ότι τα παίρνει κτλ . Εναι ντροπή για τους κυβερνώντες, είναι τόσο χεσμέν απέναντι στους κατάπτυστους Αγγλοσάξωνες. Ποιος χρωστάει πού; 400 δισ δολάρια χρωστάει η Αμερική. Είμαι κατά της Ευρώπης και της παγκοσμιοποίησης. Το χειρότερο πράγμα που έχει πει ποτέ  Έλληνας πολιτικός είναι ότι ανήκουμεν στη Δύση. Βγήκε ένας μαλάκας να πει ότι ανήκουμε κάπου κι εμείς το φάγαμε ότι είμαστε δυτικοί. Είμαστε το σταυροδρόμι από την Ανατολή στη Δύση. Υποβαθμιστήκαμε και χαρήκαμε. Ποιοι είναι οι Έλληνες που δεν μπορούν να πουν την αλήθεια και κάθονται με σταυρωμένα χέρια; Πού είναι οι αναρχικοί; Κάποτε υπήρχαν και κάναν ζυμώσεις στα Εξάρχεια στα οποία έζησα. Αυτοί σήμερα δεν είναι αναρχικοί. Είναι κάποιοι αλλοδαποί του κερατά που φοράνε μάσκες και σπάνε».

Τι είπε για το Mega

Τέλος, για το Mega και την κατάσταση στο κανάλι σχολίασε «Απεδείχθη ότι το μεγαλύτερο φταίξιμο το έχουν οι μέτοχοι. Όλοι αυτοί που ονομάζουμε καπιταλιστές, είναι ψευτοκαπιταλιστές. Χρησιμοποίησαν τον καπιταλισμό για έναν πλούτο, που δεν ξέρω πώς τον βρήκαν και έκαναν διάφορα πράγματα. Σαν προσωπικό επίπεδο δεν έχουν τίποτα να πουν, γιατί ζούσαν μία ζωή ισορροπώντας μόνο στο θέμα της οικονομίας τους και της φροντίδας της οικογενειακής. Τώρα τα πράγματα ξεσκεπάστηκαν. Το Mega είναι πολύ ωραίο κανάλι και προσφέρει στον πολιτισμό, γιατί το θέμα της πολιτικής, των ειδήσεων κτλ είναι παντού . Είναι σχετικά αυτά. Υπάρχει διαπλοκή παντού. Το Mega τους μάρανε; Ούτε εγώ το υπερασπίζομαι , μην φαντάζεστε. Μπορεί στη δουλειά μου στην τηλεόραση να έχω κάνει και τα περισσότερα πράγματα στο κανάλι αυτό, 200 περίπου εκπομπές στο Απίστευτα κι όμως Ελληνικα, σίριαλ «Ιερή οικογένεια», τρία χρόνια Ο δικός μας άνθρωπος πριν τις ειδήσεις, Τηλεμπόρα, έχετε δει ποτέ εμένα να με προβάλλουν σε επαναλήψεις; Έκανα από τις πιο υψηλές τηλεθεάσεις. Το έχετε ακούσει ποτέ ότι ήμουν πρώτος στην τηλεθέαση;  Στα στατιστικά θα το δείτε. Αλλά το Mega ήταν κανάλι που προσέφερε στον πολιτισμό. Εγώ δεν τα βλέπω προσωποπαγώς. Και θέλω να υπάρξει εγώ προσωπικά»;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ