Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Σαββίδης: Ο ΠΑΟΚ θα είναι η μοναδική σωστή ομάδα στην Ελλάδα

«Για αυτό αγαπάω τη Θεσσαλονίκη. Είναι η δικιά μου πόλη και θα είναι η δικιά μας πόλη. Και εκεί όλοι, θα είναι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ», είπε με χαμόγελο ο Ιβάν Σαββίδης στη μεγάλη βραδιά του Κρεμλίνου, βάζοντας στην κουβέντα και την άλλη του αγάπη. Μίλησε μάλιστα και για τον πρόσφατο αγώνα με τον Ολυμπιακό. «Δεν έχω λόγια να χαρακτηρίσω αυτό που συνέβη στον αγώνα. Τι ήταν αυτό; Εγώ αν φοβάμαι κάτι είναι μόνον ο Χριστός και ο εαυτός μου. Ενώ αυτοί προκαλούν. Όλα αυτά θα τελειώσουν πολύ άσχημα. Γι’ αυτό εγώ λέω ότι ο ΠΑΟΚ θα είναι η μοναδική σωστή ομάδα στην Ελλάδα.

»Και 90 χρόνια από τώρα, όσα τα χρόνια που ο ΠΑΟΚ παιδεύτηκε και βασανίστηκε μέχρι σήμερα, θέλω να βασανίζεται το αθηναϊκό ποδόσφαιρο».

Μίλησε μάλιστα για την αναστολή του αγώνα και τις παλινωδίες του διαιτητή κάνοντας λόγο για «παιδικό σταθμό»! «Έντεκα λεπτά παράταση-κοροϊδία. Πρώτα πλησιάζει ο διαιτητής και λέει φύγετε και μετά λέει όχι επιστρέψτε!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ