Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Η άγνωστη κόρη του Μπάρκουλη: Συνήθισα απλώς να μην έχω πατέρα

Είναι η άγνωστη κόρη του Ανδρέα Μπάρκουλη. Η Βίκυ είναι το παιδί ενός μεγάλου έρωτα.
Μεγάλωσε στη σκιά του πατέρα της αλλά χωρίς αυτόν και σήμερα, σε μια σπάνια συνέντευξή της στο Down Town και τη Φανή Πλατσατούρα, μιλάει για τον διάσημο πατέρα της. Τα λόγια της προκαλούν αίσθηση…
Συνήθισα να μην έχω πατέρα

«Από μικρή είχα σχέσεις μαζί του, αλλά δεν ήταν ουσιαστικές. Πολλές φορές δεν ήθελα και εγώ η ίδια να τον δω. Θύμωνα μαζί του, έκανα «τσαλίμια». Έλεγα: «Γιατί ο πατέρας μου δεν είναι δίπλα μου;». Μετά συνήθισα απλώς να μην έχω πατέρα», αναφέρει η Βίκυ Μπάρκουλη.

Η κόρη του διάσημου ηθοποιού τα τελευταία χρόνια δεν είχε σχέσεις μαζί του. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του στο νοσοκομείο, λίγο πριν φύγει από τη ζωή, τον επισκέφθηκε. Πριν ανοίξει την πόρτα της εντατικής, όπως έγραψαν χαρακτηριστικά στη Freddo η Σπυριδούλα Τριάντου και ο Νίκος Νικόλιζας, συνάντησε την Μαρία Μπάρκουλη, με την οποία δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις, ωστόσο για χάρη του πατέρα της της μίλησε. Έπειτα η Βίκυ Μπάρκουλη πλησίασε τον πατέρα της και αφού κάθισε δίπλα του, του έπιασε το χέρι ψιθυρίζοντας «μπαμπά». Εκείνος την κατάλαβε. Η κόρη του δεν πίστευε στα μάτια της, καθώς ο πατέρας της κούνησε το κεφάλι του ενώ στη συνέχεια είδε δάκρυα να τρέχουν από τα μάτια του. Αυτή ήταν η δική τους στιγμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ