Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

Κλέλια Ανδριολάτου: Το σέξι κορίτσι του “Μπρούσκο” ποζάρει με μαγιό και μιλά για τον έρωτα!

Σέξι, εντυπωσιακή και ειλικρινής. Η Κλέλια Ανδριόλατου είναι το εντυπωσιακό κορίτσι που ξεχώρισε στο “Μπρούσκο” και δεν σταματά να μας ξαφνιάζει με τις επιλογές του. Από τα 14 χρόνια της, η Κλέλια ασχολείται με το μόντελινγκ και τώρα δοκιμάζει τις δυνάμεις της στην τηλεόραση και το θέατρο. Τι σκέφτεται όμως για το μέλλον;

Η Κλέλια ποζάρει με μαγιό για το νέο τεύχος του περιοδικού Glow και μιλά για όλα στην Σόνια Ταλαντινού.

Όλο το χρόνο πηγαινοέρχεσαι Αθήνα - Κύπρο για τα γυρίσματα της σειράς Μπρούσκο. Αυτό το διάστημα είσαι κάπου σταθερά ή εξακολουθείς να ταξιδεύεις λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων;

Όχι, βρίσκομαι συνέχεια στην Αθήνα για τις ανάγκες του θεατρικού «Ένα εξοχικό παρακαλώ», όπου συμμετέχω για πρώτη φορά. Οπότε το φετινό καλοκαίρι είναι γενάτο από δουλειά και νέες συγκινήσεις.



Μπορείς να µου πεις τις σηµαντικότερες αλλαγές που συνέβησαν στη ζωή σου τα τελευταία πέντε χρόνια και ποια γεγονότα ή πρόσωπα θεωρείς καρµικά για την πορεία σου;

Τα τελευταία πέντε χρόνια ενεργοποιήθηκα επαγγελµατικά, οπότε όλες µου οι κινήσεις ήταν σηµαντικές. Το µεγάλο ταξίδι µου στο Παρίσι, η τηλεόραση και το Μπρούσκο, το θέατρο. Πιστεύω στους ανθρώπους που έχω δίπλα µου. Αυτοί είναι η οικογένειά µου, που µε στηρίζει για να µπορώ να κάνω όλα όσα ονειρεύοµαι και η µάνατζερ µου, η Έλενα, που έχει πάρει τη θέση της µαµάς στη δουλειά µου.

Ασχολήθηκες µε το modeling από τα 14 σου, έχεις φωτογραφηθεί για τα µεγαλύτερα γυναικεία περιοδικά, έχεις πρωταγωνιστήσει στην καµπάνια της Shu Uemura. Σου στέρησε αυτό το επάγγελµα ένα κοµµάτι της παιδικής ηλικίας και αθωότητάς σου;

Σίγουρα όταν αφοσιώνεσαι σε κάτι σου λείπει ένα άλλο κοµµάτι της ζωής σου. Θεωρώ ότι σίγουρα έχω χάσει ένα τέτοιο κοµµάτι, αλλά συνειδητά.



Οι αυστηρές δίαιτες και η πειθαρχία ήταν µέσα στο πρόγραµµά σου;

Υπήρξε περίοδος που αναγκαστικά ήταν στο πρόγραµµα. Ένα τροµερά απαιτητικό πρόγραµµα που δε θα το επαναλάµβανα. Η δουλειά είναι δουλειά και µάλιστα είναι πολύ σκληρή!

Η εικόνα πάντα επηρεάζει την επικοινωνία. Με τα αγόρια έχεις µια µεγαλύτερη ευκολία στην προσέγγιση ή το αντίθετο;

Επικοινωνώ πολύ εύκολα με τους ανθρώπους και µου αρέσει να γνωρίζω διαφορετικά είδη προσωπικοτήτων. Η προσέγγιση, όμως, έγκειται στον ποιον έχω απέναντί µου κάθε φορά.



Και πώς διαμορφώνονται οι προσωπικές σχέσεις για μια σύγχρονη 20χρονη;

Πιστεύω ότι µια σχέση θέλει πολλή δουλειά και από τους δυο, σε όποια ηλικία κι αν βρίσκεσαι. Άλλωστε, τα προβλήματα και τα θέματα διαμορφώνονται από την περίοδο που σε βρίσκει η σχέση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ