Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Η Κατερίνα Καινούργιου με εσώρουχα!

Η Κατερίνα Καινούργιου μόλις έκανε την πιο σέξι της φωτογράφιση. Εν όψει του Αγίου Βαλεντίνου, η παρουσιάστρια του ALPHA πόζαρε με εσώρουχα για τις ανάγκες του περιοδικού «Down Town» και μας έδειξε το καλλίγραμμο κορμί που έχει αποκτήσει με διατροφή και πολλή γυμναστική.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτική και δεν δίστασε να παραδεχτεί πως οι άνδρες την έχουν απορρίψει αρκετές φορές.

«Πάρα πολλές φορές. Νομίζω ότι οι σύντροφοί μου κυρίως με εγκαταλείπουν και όχι εγώ εκείνους. Έχω βιώσει την απόρριψη σε μεγάλο βαθμό, έχω κάνει υπερβολές και γελοιότητες μέσα σε σχέση και από δικά μου λάθη έχω χάσει στο παρελθόν κάποιους ανθρώπους με τους οποίους ήμουν πολύ ερωτευμένη» δήλωσε χαρακτηριστικά.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ