Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Παπαρίζου: Ερχονται στο καμαρίνι και μου λένε «μα εσύ δεν είσαι χοντρή»

Η Ελενα Παπαρίζου, έδωσε μια μεγάλη συνέντευξη στο ΟΚ! όπου μεταξύ άλλων μίλησε και για το θέμα της εμφάνισης και τον ρατσισμό που δέχονται οι γυναίκες για τα κιλά τους.

Συγκεκριμένα, όταν της ζήτησαν να σχολιάσει την κριτική που έχει γίνει στη Μαρία Κορινθίου για τα «χοντρα της πόδια», εκείνη είπε:

"Δεν θέλω να ασχοληθώ με αυτό, όπως δεν ασχολούμαι όταν έρχεται κόσμος στο καμαρίνι μου και μου λέει: «Μα εσύ δεν είσαι χοντρή, γιατί σε λένε χοντρή;».



Η Μαρία Κορινθίου είναι ηθοποιός. Αν θα έπρεπε να κριθεί για κάτι είναι για το υποκριτικό της ταλέντο.

Αντίστοιχα, εγώ είμαι τραγουδίστρια. Αν θα έπρεπε να κριθώ για κάτι είναι για τη μουσική και τα τραγούδια μου. Δεν παρέστησα ποτέ ότι είμαι μοντέλο της Victoria's Secret. Δεν είμαι καν κοντά και ούτε προσπάθησα ποτέ να έχω αναλογίες μοντέλου".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ