Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Ο Τράγκας εξηγεί για το κομοδινί μαλλί και για τον Βαρουφάκη

Ήμουν στο εξωτερικό με την γυναίκα μου και είχαμε μπει σε ένα κομμωτήριο. Μου λέει η γυναίκα μου πήγαινε να κόψεις το μαλλί σου, βάλε και λίγο χρωμοσαμπουάν αυτό που βάζω κατά καιρούς γιατί ασπρίζουν πάρα πολύ τα μαλλιά μου. Αυτή η κυρία στο κομμωτήριο κατάλαβε να τα βάψω πολύ και να τα κόψω λίγο. Ξαφνικά άρχισε επί 25 λεπτά να μου τα περνάει με ταβανόβουρτσα.

Βλέπω και έναν κύριο να περνάει και να μου αφήνει ένα καφέ στο κέντρο του κεφαλιού, ήταν σαν κομοδίνο! Γιατί μου αφήνετε τον καφέ; Sorry, μου απαντά αυτός. Η γυναίκα μου, μου λέει δεν σε κυκλοφορώ γιατί είσαι σαν playmobil.

Πάμε σε άλλο κομμωτήριο και ζητώ να κάνω ντεκολορασιόν. Με παίρνει και με μπουγαδιάζει αλλά καιγόταν όλο το κρανίο μου. Καιγόμουν τρομακτικά. Μετά άρχισε και αυτή να βάφει. Κάνω έτσι και βλέπω ένα τριανταφυλλί μαλλί. Και μετά πήγα στον Teo και μου το έφτιαξαν»

Τρέλανε τα μηχανάκια της AGB χθες ο Γιώργος Τράγκας καλεσμένος του «ΟΛΑ ΜΠΙΠ». Ο γνωστός δημοσιογράφος απολαυστικός και χειμαρρώδης σάρωσε με 48% και μίλησε για όλα στον Θέμο Αναστασιάδη: από την περιπέτεια του στην Ιταλία με το χρώμα τον μαλλιών του, τον Γιάνη Βαρουφάκη, αλλα και τους swingers.

Εξήγησε πως έφτασε στο σημείο να έχει αυτό το χρώμα στο μαλλί του και τι πέρασε στην Ιταλία με απολαυστικό ομολογουμένως τρόπο:

«Εγώ δεν είμαι ένα νεαρός, είμαι ένα τζόβενο. Εχτές που πήγα στο Λαγονήσι και βούτηξα στα νερά βγήκα λίγο Αμφίπολη… Θα σας πω για το μαλλί μου που είναι σε αθλία κατάσταση.

Ενα μίνι γκολφ στην τουαλέτα!
Μάλιστα μίλησε για τα social media αλλα και για έναν σκύλο που δεν τον αφηνει να κοιμηθεί, τον Αδωνι: «Τουίτερ δεν παίζω, είναι ο Άδωνις εκεί. Έχω πάθει πλάκα γιατί έχω ένα σκύλο απέναντι από το σπίτι μου και γαυγίζει συνέχεια, δεν με αφήνει να κοιμηθώ. Και ακούγεται από την άλλη μεριά σε μια πλατεία που είναι ο Μιχελογιαννάκης εκεί και γίνετε χαμός. Η γυναίκα μου έκανε δώρο στη γιορτή μου ένα μίνι γκολφ στην τουαλέτα και μου λέει ότι έτσι μπορώ να γυμνάζω την μέση μου. Είναι μεταξύ της σύσφιξης και της κίνησης».

Έκανε αποκαλύψεις και για τους swingers: «Από τα 170 ζευγάρια που ήρθαν στην Κρήτη μία γυναίκα δοκίμασε από 165. Πήρε γεύσεις από 165 γραβιέρες μέσα σε 3 μέρες».

Βαρουφάκης, βήμα γαζέλας
Μίλησε και για τον Γιάνη Βαρουφάκη:

«Ο Βαρουφάκης είναι ένα παρεξηγημένο άτομο, ένας πάρα πολύ καλός καθηγητής για διαλέξεις στα αμφιθέατρα, έχει ένα βήμα γαζέλας, ένα βήμα, με ένα προφίλ το οποίο στα ¾ είναι γοητευτικό. Με τον Βαρουφάκη υπάρχει και μίσος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ