Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Μπαμπάς ακολουθεί με drone την κόρη του στο σχολείο! (εικόνες και video)

Πόσο υπερπροστατευτικοί μπορούν να γίνουν οι γονείς; Ενας πατέρας από το Τενεσί ξεπέρασε κάθε προσδοκία, επιστρατεύοντας ένα drone για να ακολουθεί την κόρη του στο σχολείο και να έχει υπόψιν της ότι «ο μπαμπάς παρακολουθεί πάντα»

Ο Κρις Ερλι, ο οποίος έχει μία εταιρεία παραγωγής βίντεο, ανέφερε ότι αγόρασε το drone πριν περίπου ένα μήνα όταν η 8χρονη κόρη του, Κέιτι, επέμεινε να πηγαίνει μόνη της με τα πόδια στο σχολείο.

«Μου είπε “δε θα με παρακολουθείς συνέχεια” και τότε μου ήρθε η ιδέα» εξηγεί ο ίδιος μιλώντας στο WVLT-TV

Οπως ήταν αναμενόμενο, το drone τράβηξε πολλά βλέμματα, καθώς η Κέιτ περπατούσε προς το σχολείο. «Ηταν ένας τρόπος για να έχω το νου μου στη κόρη μου και να βεβαιωθώ ότι είναι ασφαλής και επίσης να ξέρει και η ίδια ότι ο μπαμπάς είναι πάντα εκεί.»









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ