Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Τσαπανίδου: Το έκανα, αν και δεν ένιωθα άνετα

H Πόπη Τσαπανίδου παραχώρησε μια συνέντευξη στο περιοδικό Hello!

Σας παραθέτουμε ένα απόσπασμα:

Μόνο το κομμάτι της ενημέρωσης σ'ενδιέφερε ή είχες σκεφτεί και τον τομέρα της ψυχαγωγίας;
Ανέκαθεν μ'ενδιέφερε η ενημέρωση. Υπήρξε όμως, μία περίοδος στη ζωή μου που κάποιοι πίστεψαν ότι θα μπορούσα να δοκιμαστώ και στην ψυχαγωγία. Ήταν η εποχή που δούλεψα με τη Ρίκα Βαγιάνη στην εκπομπή «10 με 2», στη δημόσια τηλεόραση. Ουσιαστικά, αυτό ήταν το πρώτο infotainment της ελληνικής τηλεόρασης. Το έκανα, αν και δεν ένιωθα άνετα μέσα σ' αυτό. Ίσως, αν είχα τότε άλλη επιλογή επαγγελματική, να μην το είχα τολμήσει. Εκείνα τα δυόμισι χρόνια που συνεργαστήκαμε με τη Ρίκα, ήταν από τα καλύτερα σχολεία που πέρασα στη δουλειά. Τότε έμαθα να περπατάω στο πλατό, να στέκομαι μπροστά στις κάμερες, να είμαι πιο χαλαρή στο φακό.



Από αυτή την περίοδο και μετά χρονολογείται και η μεγάλη αλλάγη στην εμφάνιση σου στυλιστικά.
Η αλήθεια είναι πως σ'αυτή την εκπομπή φόρεσα για πρώτη φορά φούστα στη ζωή μου! Πίστευα πάντα ότι ήταν πολύ αδύνατες οι γάμπες μου για να φορέσω φούστα! Εκείνη την περίοδο, λοιπόν, οι συνεργάτες και η Ρίκα μ'επεισαν να το κάνω. Τότε ήταν σαν να έγινε μέσα μου ένα κλικ, ξαφνικά απελευθερώθηκα από τους όποιους ενδοιασμούς ή αναστολές είχα και άρχισα να ντύνομαι πιο θηλυκά, όχι μόνο στην εκπομπή, αλλά και στη ζωή μου. Στο ξεκίνημα της καριέρας μου επεδίωκα και ήθελα η ίδια να κρίβω τη θηλυκότητα μου, για ν'αποφύγω τις κακοτοπιές. Δεν έχασα τίποτα! Και τι έγινε; Φοράω τώρα τα τακούνια και τις φούστες. 



Πηγή: Ηello!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ