Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Ελένη Καστάνη: "Ο πατέρας μου αυτοκτόνησε πίνοντας δηλητήριο" (video)

Μία ανατριχιαστική αποκάλυψη έκανε σε συνέντευξή της η Ελένη Καστάνη, που αποκάλυψε ότι ο πατέρας της αυτοκτόνησε πίνοντας δηλητήριο, αλλά και ότι εκείνη ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που τον είδε ζωντανό!

«Εγώ ήμουν το τελευταίο άτομο που συνάντησε πριν φύγει. Την ώρα που διάβαζα σηκώθηκε ο πατέρας μου. Πήγα στην κουζίνα που έπινε καφέ και του είπα να μου λύσει μια άσκηση και μετά έφυγε. Όταν έφυγε όμως, επειδή ζούσαμε σε μια πολυκατοικία, είχα και μια αγωνία... μα που πάει νυχτιάτικα; Ήταν πολύ πρωί. Πάω λοιπόν στο σχολείο και γυρνώντας είδα τον κόσμο από μακριά στο σπίτι γεμάτο... κατάλαβα. “Πάει ο μπαμπάς μου”, το κατάλαβα από αυτό», είπε η ηθοποιός στην εκπομπή «Αργά».

Και, συγκλονίζοντας ακόμα περισσότερο, κατέληξε: «πώς το έκανε; Δηλητήριο ήπιε!».

Στο παρελθόν, η ηθοποιός είχε πει πως ο πατέρας της αυτοκτόνησε στα 52 του, όταν εκείνη ήταν 12 ετών, ωστόσο, δεν είχε δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. «Είναι ένας μεγάλος και βαθύς πόνος που έχω, που δεν μπόρεσα να κρατήσω τον πατέρα μου να μην φύγει. Θυμάμαι λοιπόν αυτή τη ρετσινιά που κουβαλούσα σαν παιδάκι, γιατί φορούσα μαύρα, μαντήλια κλπ. Πέρναγα στον δρόμο και λέγανε "η κόρη του Καστάνη που αυτοκτόνησε"», είχε δηλώσει στην εκπομπή «Πρωταγωνιστές», πριν από τρία χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ