Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Άδωνις προς Φωτίου: "Μη μιλάς έχεις 1,5 εκατ. ευρώ στην τράπεζα"

Χαμός στη Βουλή! Όλα ξεκίνησαν όταν ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ έκανε λόγο για υποκρισία της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορώντας την πως δεν καταλαβαίνει πόσο «επαναστατική» είναι η ρύθμιση για της ληξιπρόθεσμες γιατί έχει 1,5 εκατ. ευρώ καταθέσεις και δεν θα επωφεληθεί από αυτή.

Αυτή η αποστροφή προκάλεσε την έκρηξη της κας Φωτίου η οποία διέψευσε τα όσα είπε ο κ. Γεωργιάδης και τον χαρακτήρισε «Γκεμπελίσκο».

«Oύτε εγώ ούτε κανείς από τους συγγενείς μου δεν είμαστε στη λίστα Λαγκάρντ δεύτερον όλα τα χρόνια που δούλεψα είναι λιγότερα τα λεφτά που έβγαλα από τις ανοησίες που λέει αυτός o γκεμπελίσκος τρίτων είναι όλα στο πόθεν έσχες της Βουλής τα μετρητά που έχω δεν είναι ούτε το 11ο που έχω τέτοια ανοησία δηλαδή είναι όλα έντιμα χωρίς να έχω κατηγορηθεί για διαφθορά» είπε η Θεανώ Φωτίου.

Ο βουλευτής της ΝΔ από την πλευρά του απάντησε «Δικαίωμα σας να έχετε όσα θέλετε καλά κάνετε και τα χετε δεν σας κατηγόρησε για φοροδιαφυγή αλλά για υποκρισία διότι όταν είστε πλούσια κυρία μου δεν μπορείτε ούτε να το παίζετε επαναστάτες ούτε να σηκώνεται μπάρες ούτε να μας κάνετε υποδείξεις για τη ρύθμιση για τις ασφαλιστικές εισφορές γιατί εσείς αυτή τη ρύθμιση δεν θα τη χρειαστείτε ποτέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ