Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Welcome to the Mak family [εικόνες & video]

Έγινε πατέρας, έπαιξε το πρώτο του ευρωπαϊκό παιχνίδι, σκόραρε, λογίζεται ως βασικός στην Εθνική Σλοβακίαςκαι οι εντυπωσιακές εμφανίσεις του τον έχουν καταστήσει είναι από τα κορυφαία πρόσωπα της Super League. Δεν χρειάζεται να είσαι ψυχολόγος για ν’ αντιληφθείς πως ο Ρόμπερτ Μακ διανύει τις καλύτερες στιγμές της καριέρας του. Η καλύτερα της ζωής του.

Μονίμως χαμογελαστός, λάμπει μέσα στο γήπεδο και ζει το όνειρό του έξω από αυτό. Στο πλευρό της εξίσου χαρούμενης Σούζαν, του μικρούλη Ρόμπιν που ήρθε για να δώσει άλλο νόημα στο γάμο του και βέβαια της πανέμορφης Άϊρα. Του σκυλιού που ήταν ο guest star της συνέντευξής μας.



Ο Ρόμπερτ Μακ λίγο μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ άνοιξε το σπίτι του για πρώτη φορά στο paokfc.gr, φωτογραφήθηκε με τα υπόλοιπα μέλη της οικογενείας του και μίλησε για τα πράγματα που τον κάνουν χαρούμενο, τις ομορφιές της Θεσσαλονίκης, το συναίσθημα της πατρότητας, τη γνωριμία του με τη Σούζαν, τον Αγγελο Αναστασιάδη και τις εντυπώσεις του από το εκρηκτικό ξεκίνημα της ομάδας. «Περνάω την καλύτερη φάση της καριέρας μου», μας τόνισε σε περίπτωση που κάποιος έχει ακόμα αμφιβολίες.

Διαβάστε την αποκλειστική συνέντευξη του Σλοβάκου μεσοεπιθετικού στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟΚ, δείτε τη φωτογράφηση στο σπίτι του στο Πανόραμα και παρακολουθήστε το backstage video του PAOK TV με τη Άϊρα να κλέβει την παράσταση.



Ας ξεκινήσουμε από την γυναίκα της οικογένειας. Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από την Θεσσαλονίκη και τη ζωή στην Ελλάδα;

Σούζαν: Είναι πολύ όμορφα εδώ. Πολύ πιο όμορφα απ’ ότι περίμενα! Για να λέω την αλήθεια στην αρχή ανησυχούσα λίγο για το τι θα συναντήσουμε επειδή στη Γερμανία ζούσαμε στη Νυρεμβέργη όπου τα δεδομένα ήταν αρκετά διαφορετικά. Όλα, όμως, είναι τέλεια. Ο καιρός, η πόλη, το φαγητό, οι άνθρωποι…

Δεν είναι δύσκολο να καλείσαι να μεγαλώσεις ένα μωρό σε μια ξένη πόλη και χώρα;

Σούζαν: Όχι, είναι εύκολο και χαίρομαι που έχουμε το μωρό μας.

Ρόμπερτ: Η Σούζαν γέννησε στην Σλοβακία κοντά στην οικογένειά της κι ήρθε στη Θεσσαλονίκη έπειτα από έξι εβδομάδες μαζί με τους δικούς της. Είναι εδώ και η αδερφή της που τη βοηθάει πολύ. Επίσης, ο μικρός είναι ήσυχος. Μόνο τρώει και κοιμάται. Το μόνο θέμα είναι ο βραδινός ύπνος, αλλά ως τώρα δεν είναι δύσκολα τα πράγματα.

Έχετε συνειδητοποιήσει τις αλλαγές που επιφέρει η γέννηση του Ρόμπιν στη ζωή σας;

Ρόμπερτ: Τώρα η απόλυτη προτεραιότητα είναι το μωρό. Τίποτα άλλο. Είναι κάτι που το θέλαμε πολύ. Είμαστε νέοι και θέλουμε να ζήσουμε με το παιδί μας, να ταξιδέψουμε μαζί του. Δεν είμαστε από τους ανθρώπους που κάθονται κλεισμένοι σε ένα σπίτι με ένα παιδί. Απλώς τώρα τα δικά μας τα θέλω έρχονται δεύτερα. Μπορεί να θέλουμε να πάμε για φαγητό ή να κάνουμε κάποια βόλτα, αλλά τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι δύσκολο.



Είναι ο Ρόμπερτ καλός μπαμπάς;

Σούζαν: Ναι, πολύ καλός και με βοηθάει συνέχεια.

Ρόμπερτ: Φυσικά προσπαθώ να συμμετέχω όπου μπορώ. Τη νύχτα, βέβαια, δεν μπορώ να κάνω τίποτα. ΟΡόμπιν χρειάζεται τη μητέρα του κι εγώ πρέπει να κοιμηθώ για να είμαι σε καλή κατάσταση. Από εκεί και πέρα, βέβαια, πηγαίνουμε για περπάτημα, βγάζουμε βόλτα το σκύλο στην παραλία γιατί έχει κι αυτός τις δικές του ανάγκες. Είναι το δεύτερο παιδί μας! Όταν έχουμε χρόνο προτιμάμε να τον περνάμε όλοι μαζί.

Πως θα περιέγραφες το συναίσθημα να είσαι πατέρας και μητέρα αντίστοιχα;

Ρόμπερτ: Για ορισμένους μπορεί να είμαι μικρός, μόλις 23 ετών, για να κάνω οικογένεια, αλλά επαναλαμβάνω ήταν κάτι που το θέλαμε πολύ. Είμαστε μαζί σχεδόν τρία χρόνια. Στη Γερμανία ήμουν μόνος μου, είχα ανάγκη έναν δικό μου άνθρωπο, γνώρισα τη Σούζαν και ταιριάξαμε. Θέλαμε και οι δύο να κάνουμε τη δική μας οικογένεια, ξεκινήσαμε με το σκυλί και τώρα ήρθε το παιδί.

Πως και πότε γνωριστήκατε;

Ρόμπερτ: Είναι μια πολύ περίεργη ιστορία. Γνωριστήκαμε στην Γερμανία όταν εγώ ήμουν ακόμα με την πρώην κοπέλα μου. Η Σούζαν είχε έρθει στη Νυρεμβέργη με τον καλύτερό της φίλο που τυχαίνει να είναι και δικός μου φίλος, για να δούνε ένα παιχνίδι μου. Γνωριστήκαμε, μιλήσαμε, κάναμε παρέα τις μέρες που έμεινε, αλλά τότε δεν έγινε τίποτα. Μόλις έφυγαν μου έστειλε μήνυμα για να μ’ ευχαριστήσει για όλα κι έτσι αρχίσαμε να μιλάμε. Η Σούζαν έκανε την αρχή (γελάει)! Όχι, ήταν κάτι αμοιβαίο. Λίγο καιρό μετά πήγα εγώ στη Σλοβακία βρεθήκαμε κι αρχίσαμε να βγαίνουμε.

Εχεις δηλώσει πως είσαι ευτυχισμένος στον ΠΑΟΚ. Το ίδιο λέει και η γυναίκα σου. Τι είναι αυτό που σας κάνει χαρούμενους στη Θεσσαλονίκη;

Σούζαν: Τα μαγαζιά, τα εστιατόρια!!! (γέλια)

Ρόμπερτ: Της αρέσουν πολύ τα θαλασσινά και όποτε μπορούμε πηγαίνουμε για φαγητό. Μας αρέσει επίσης ο καιρός. Έχει πάντα ήλιο, δεν κάνει κρύο, σε μισή ώρα μπορείς να βρίσκεσαι στην παραλία να κάνεις μπάνιο ή να κάνεις βόλτα με το μωρό.

Σούζαν: Οι άνθρωποι είναι πολύ ζεστοί και προσφέρονται πάντα να σε βοηθήσουν.

Ρόμπερτ: Μέχρι τώρα όλα είναι πολύ ωραία κι όποτε έχουμε ελεύθερο χρόνο προσπαθούμε να τον εκμεταλλευτούμε εξερευνώντας τα πιο ωραία σημεία της πόλης. Ήταν κι αυτός ένας λόγος που επέλεξα έρθω στην ομάδα.

Η γέννηση του παιδιού σου και οι συνθήκες ζωής στο μέρος που θα μεγάλωνε έπαιξαν ρόλο στην απόφασή σου να έρθεις στον ΠΑΟΚ; Γιατί ήταν γνωστό πως πριν υπογράψεις στην ομάδα ήσουν κοντά στη συμφωνία με τη Λέγκια Βαρσοβίας…

Ρόμπερτ: Ναι, είναι αλήθεια πως η Λέγκια μου είχε κάνει πρόταση και το συζητούσα με την οικογένειά μου. Από εκεί και πέρα, φυσικά και το μέρος όπου θα μεγάλωνε το παιδί μου έπαιζε σημαντικό ρόλο στην απόφασή. Μέτρησε πως εδώ θα η ζωή για τον γιο και τη γυναίκα μου θα ήταν καλύτερη. Στη Θεσσαλονίκη για τη Σούζαν είναι κάτι σαν διακοπές. Εχει τη θάλασσα, δεν χρειάζεται να ταξιδέψει , όλα είναι κοντά. Στο τέλος της ημέρας, όμως, τα κριτήρια με τα οποία επέλεξα τον ΠΑΟΚ ήταν καθαρά ποδοσφαιρικά. Θεώρησα πως εδώ οι προοπτικές θα ήταν καλύτερες και χαίρομαι γιατί πήρα τη σωστή απόφαση.



Όταν σκοράρεις πανηγυρίζεις κάνοντας το σχήμα της καρδιάς. Είναι για τη Σούζαν ή για τον μικρό Ρόμπιν;

Ρόμπερτ: Είναι και για μένα (γέλια)!! Στα σοβαρά τώρα, από τη στιγμή που γεννήθηκε ο γιος μου πανηγυρίζω έτσι. Δείχνω την καρδιά και φιλάω το δάκτυλο που είναι η βέρα μου. Έτσι δείχνω στη γυναίκα μου και την οικογένειά μου τι σημαίνουν για μένα.

Πως είναι να τον βλέπεις από την τηλεόραση να πανηγυρίζει με αυτόν τον τρόπο;

Σούζαν: Νιώθω πολύ χαρούμενη και περήφανη για τον Ρόμπερτ. Καμαρώνω.

Ρόμπερτ: Σε κάθε παιχνίδι μου γράφει πως είναι πολύ χαρούμενη που με βλέπει να τα πηγαίνω καλά με την ομάδα κι ότι ανυπομονεί να γυρίσω για να με συγχαρεί.

Τα βλέπεις τα παιχνίδια;

Ρόμπερτ: Πλάκα κάνεις; Πήρε τον Ρόμπιν και ήρθαν στο γήπεδο στον αγώνα με τη Ντιναμό Μίνσκ.

Σούζαν: Ναι, ήθελα να είμαι εκεί στο γήπεδο για πρώτη φορά να δω τον Ρόμπερτ από κοντά ν’ αγωνίζεται. Ήταν εδώ και η οικογένειά μου οπότε είχα βοήθεια με τον μικρό κι έτσι έκανα ντεμπούτο στην Τούμπα!

Ρόμπερτ: Τώρα έχουμε πάρει και συνδρομητική τηλεόραση προκειμένου να βλέπει και τα εκτός έδρας ματς. Δεν χάνει αγώνα.

Σου αρέσει γενικά το ποδόσφαιρο ή είσαι μόνο οπαδός του Ρόμπερτ;

Σούζαν: Μόνο του Ρόμπερτ.

Πως θα τον περιέγραφες ως ποδοσφαιριστή λοιπόν;

Σούζαν: Είναι πολύ γρήγορος και με καλή τεχνική κατάρτιση, αλλά νομίζω ότι παίζει λίγο φοβισμένα.

Ρόμπερτ: Κάθε φορά μου λέει «δεν παίζεις καθόλου με το κεφάλι, δεν κάνεις τάκλιν, δεν μπαίνεις στις μονομαχίες ή στις κόντρες όπως οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές».

Σούζαν: Στην Γερμανία ήταν διαφορετικά. Εδώ σκοράρει και παίζει πολύ καλύτερα.

Ρόμπερτ: Μου κάνει συνεχώς παρατηρήσεις κι έχει δίκιο. Πρέπει να βελτιωθώ, όπως και κάθε ποδοσφαιριστής οφείλει να δουλεύει για να γίνεται καλύτερος.

Η Σούζαν είναι δηλαδή πιο αυστηρή μαζί σου απ’ ότι ο κ. Αναστασιάδης;

Ρόμπερτ: Ναι, σίγουρα (γέλια)! Μετά από κάθε ματς μου λέει τα λάθη μου.

Σούζαν: Εδώ στον ΠΑΟΚ, πάντως, είναι πολύ καλύτερος σε σχέση με τους αγώνες που έκανε στη Νυρεμβέργη.



Και ποιος είναι ο Ρόμπερτ πίσω από τον Μακ;

Σούζαν: Είναι πολύ καλός, φροντίζει συνεχώς κι εμένα και τον μικρό και την οικογένειά μας. Μου παρέχει μεγάλη ασφάλεια, είναι πάντα κοντά μου όταν τον χρειάζομαι, είναι φίλος μου, είναι αστείος, περνάμε καλά μαζί. Μου αρέσει, επίσης, ότι προτιμά να ΄βρίσκεται μαζί μας παρά να βγαίνει έξω με τους φίλους του για μπύρα (γέλια)!

Έχεις κάνεις φίλους στην ομάδα;

Ρόμπερτ: Είμαι κοντά με τα περισσότερα παιδιά, μου ζητάνε συχνά να κανονίσουμε είτε να πάμε για ένα καφέ είτε για φαγητό, αλλά τη δεδομένη χρονική στιγμή κάτι τέτοιο είναι αρκετά δύσκολο. Πριν γεννηθεί ο Ρόμπιν και έρθει η Σούζαν στη Θεσσαλονίκη βρισκόμουν με τον Κάτσε, τον Περέιρα, τον Γκολάσα που μέναμε μαζί στο ξενοδοχείο, τον Πόζογλου, τον Κουλούρη. Με πολλά παιδιά. Τώρα είναι δύσκολο. Τελειώνω την προπόνηση και θέλω να γυρίσω σπίτι.

Το μωρό έχει ανάγκες και όπως είπα και πριν είναι η απόλυτη προτεραιότητα και για μένα και για τη Σούζαν. Πολύ θα θέλαμε να πάμε σε ένα ωραίο εστιατόριο, αλλά τώρα είναι δύσκολο. Πρέπει να σιγουρευτούμε ότι δε θα πεινάσει, πως δεν θα κλάψει, όλα αυτά που κοιτάνε οι γονείς όταν έχουν μωρό. Η καλύτερή του πάντως, είναι όταν πάμε στην παραλία. Τον βάζεις στο καρότσι και μπορεί να κοιμηθεί για πέντε ώρες. Είναι απίστευτο!



Για να περάσουμε και στα πιο ποδοσφαιρικά. Περίμενες να ξεκινήσεις τόσο δυναμικά την παρουσία σου στον ΠΑΟΚ; Να έχεις τόσο μεγάλη επιρροή στο παιχνίδι της ομάδας;

Ρόμπερτ: Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι στην Ολλανδία μου έκανε μεγάλη εντύπωση ο προπονητής. Συναντηθήκαμε πριν υπογράψω και άρχισε να με ρωτά ένα σωρό πράγματα. Παραξενεύτηκα, αλλά ήθελε και θέλει να τα έχει οργανωμένα όλα. Είναι πολύ καλός άνθρωπος, του αρέσει να αστειεύεται, απλώς όταν τον γνωρίζεις σου φαίνεται κάπως περίεργος και μπορείς να το παρεξηγήσεις.

Μετά άρχισα προπονήσεις είδα την ποιότητα της ομάδας, ξεκινήσαμε τα φιλικά, ενσωματώθηκαν και οι διεθνείς και γίναμε ένα καλό σύνολο. Η αλήθεια είναι πως κανείς στην ομάδα δεν περίμενε να κάνουμε ένα τέτοιο ξεκίνημα, αν εξαιρέσουμε τα δύο πρώτα παιχνίδια. Είμαστε στην πρώτη θέση, παίζουμε καλά σε κάθε παιχνίδι και δείχνουμε πως έχουμε δυνατότητες.

Περνάω την καλύτερη φάση της καριέρας μου. Μου αρέσει να παίζω, αισθάνομαι όμορφα, σκοράρω, βοηθάω την ομάδα. Για να απαντήσω στην ερώτηση, όχι, δεν περίμενα να γίνουν όλα αυτά τόσο σύντομα, αλλά ήρθα στον ΠΑΟΚ για να πετύχω πολλά πράγματα και είμαι πολύ χαρούμενος.



Μπορεί η ομάδα να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό;

Ρόμπερτ: Φυσικά, έχουμε πολλά παιχνίδια μπροστά μας και πρέπει να συνεχίσουμε σε αυτό τον ρυθμό. Στο ποδόσφαιρο, βέβαια, ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι θα συμβεί στο απώτερο ή το άμεσο μέλλον, αλλά εμείς πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά στις προπονήσεις.

Τι άλλαξε και όπως λέει και η γυναίκα σου παίζεις καλύτερο ποδόσφαιρο σε σχέση με την παρουσία σου στη Νυρεμβέργη;

Ρόμπερτ: Δεν ξέρω. Βρισκόμουν στη Γερμανία τέσσερα χρόνια και είπα στη Σούζαν ότι χρειάζομαι μια αλλαγή. Δεν μπορούσα να μείνω άλλο εκεί, δεν μπορούσα συνέχεια τους ίδιους ανθρώπους και της είπα «αν θέλω να παίξω καλύτερο ποδόσφαιρο πρέπει να φύγω από εδώ. Δεν ξέρω που θα πάω, αλλά εδώ δεν κάθομαι». Είναι πολύ όμορφα στη Γερμανία, αλλά χρειαζόμουν να ξανανιώσω ελεύθερος, να αισθανθώ το πάθος για το ποδόσφαιρο, να σκοράρω. Ευτυχώς βρέθηκε στο δρόμο μου ο ΠΑΟΚ, ο προπονητής μου έδειξε εμπιστοσύνη, κάτι που είναι πολύ σημαντικό και είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι στην ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ