Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Αυτά που λέμε στη Βόρεια Ελλάδα για τον υπαλληλάκο του Σαρρή, τον Ρανιέρι, τα είπε και ο Γκέκας. Συνέντευξη στον Arena 89.4 fm

Στον ArenaFM 89,4 φιλοξενήθηκε ο επιθετικός της Ακίσασπορ, Φάνης Γκέκας. Μίλησε μεταξύ άλλων για την πορεία του στο πρωτάθλημα της Τουρκίας, όσους τον αμφισβήτησαν αλλά και το κλίμα στην Εθνική ομάδα το οποίο κινδυνεύει να χαλάσει.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Φάνης Γκέκας:

Για την απόδοση του στην Τουρκία:

«Τα πάμε πάρα πολύ καλά μέχρι στιγμής. Η χθεσινή νίκη με την Φενέρ είναι μεγάλη αλλά δεν μένουμε εδώ πέρα. Η Ακίσασπορ κάτι μου δίνει, έχω κολλήσει πολύ καλά και αυτό φαίνεται και στον αγωνιστικό χώρο. Το να είμαι ήρωας σε μία πόλη όπως η Ακίσα και να σε αποθεώνει ο κόσμος είναι κάτι πάρα πολύ μεγάλο για εμένα. Αυτή την στιγμή η ομάδα μου είναι πρώτη στην βαθμολογία και εγώ πρώτος σκόρερ».

Για το σύστημα της Ακίσασπορ:

«Παίζουμε 4-3-3 και το σύστημα έχει βασιστεί πάνω σε εμένα. Αυτό είναι ότι καλύτερο για εμένα».

Για όσους τον αμφισβήτησαν:

«Έχει καταντήσει βαρετό να λέω τα ίδια και τα ίδια. Δεν έχω να αποδείξω σε κανέναν τίποτα. Το τι είμαι το έχει αποδείξει η καριέρα μου. Εγώ θέλω να συνεχίσω να είμαι αυτός που θέλω να είμαι. Δεν είχα πρόταση από την Ελλάδα και φαίνεται πως είμαι λίγος για την χώρα. Είμαι μεγάλος, άσχετος και δεν… βάζω γκολ. Λέω καλημέρα σε αυτούς που θέλω να λέω και για αυτό ίσως δεν είμαι αποδεκτός. Κάποιοι θέλουν να ακούν το παραμύθι στην Ελλάδα και όχι την αλήθεια. Δεν αγαπήθηκαν από οπαδούς ομάδας όσο θα έπρεπε. Οπαδικά δεν αγαπήθηκα ποτέ από κανέναν οπαδό επειδή δεν πούλησα ποτέ παραμύθι για κάτι που δεν είμαι».

Για το ενδιαφέρον που είχε υπάρξει από τον ΠΑΟΚ:

«Η εποχή που ήταν να έρθω ήταν δύσκολη επειδή είχε προβλήματα ο ΠΑΟΚ. Ήταν το 2005 όταν είχε πάει ο Σαλπιγγίδης στον Παναθηναϊκό και τελικά εγώ πήγα στο εξωτερικό. Φάνηκε πως ήταν καλύτερα τελικά γιατί βγήκα πρώτος σκόρερ στην Μπούντεσλιγκα».

Για τον φετινό ΠΑΟΚ:

«Παρακολουθώ όσο μπορώ το Ελληνικό ποδόσφαιρο μέσω δορυφορικής. Βέβαια, παίζουμε και εμείς Σαββατοκύριακο οπότε βλέπω ότι προλαβαίνω. Ο ΠΑΟΚ έχει μια πάρα πολύ καλή ομάδα και πρέπει να διατηρηθεί σε υψηλό επίπεδο. Πρέπει να κρατηθεί στις πρώτες δύο θέσεις και να μην ξεφουσκώσει. Να μείνει ψηλά μέχρι το τέλος. Μεγάλη επιτυχία θα είναι και να πάει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ο Ολυμπιακός είναι καλύτερη ομάδα και έχει δώσει λεφτά. Ο ΠΑΟΚ δεν πρέπει να λέει πως πάει για πρωτάθλημα αλλά για την δεύτερη θέση. Αν πάει έτσι ίσως πετύχει το κάτι παραπάνω».

Για τον Άγγελο Αναστασιάδη:

«Τον έχω σε εκτίμηση. Είναι ένας άνθρωπος με ιστορία στο Ελληνικό ποδόσφαιρο».

Για την πόλη όπου μένει:

«Εγώ μένω στην Σμύρνη αλλά η Ακίσα που παίζω είναι 70 χιλιόμετρα έξω. Η Σμύρνη είναι μια πόλη σαν την Θεσσαλονίκη. Το μόνο που λείπει είναι ο Λευκός Πύργος. Έχει κάποιους Έλληνες εδώ αλλά και φοιτητές. Επιπλέον, υπάρχουν και μερικοί παλιοί κάτοικοι».

Για την Εθνική ομάδα:

«Είναι άλλο κομμάτι το τι θέλω εγώ και το τι θέλει ο ομοσπονδιακός προπονητής. Σκοπός είναι να μην χαλάσει το κλίμα που είχε η ομάδα εδώ και 10 χρόνια. Αυτό προσπαθούν να το χαλάσουν. Είτε είμαι εγώ είτε κάποιοι άλλοι πρέπει να διατηρηθεί το κλίμα των αποδυτηρίων. Ο προπονητής είναι καινούριος και έτσι του είπαν έτσι κάνει. Όμως η ομάδα βάδιζε με έναν ρυθμό και είχε επιτυχίες. Αν το αλλάξεις αυτό τότε κάνεις βήματα πίσω 10 χρόνων και επιστρέφεις στις αποτυχίες».

Για το διαφορετικό πόστο που ανέλαβε ο Γιώργος Καραγκούνης:

«Είναι μεγάλη απώλεια για το Ελληνικό ποδόσφαιρο αλλά ελπίζω πως θα βοηθήσει από εκεί που είναι τώρα και να αλλάξει το κακό κλίμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ