Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

«Αρχηγός στον ΠΑΟΚ»

Για όλους και για όλα αναφέρθηκε ο Κυριάκος Παπαδόπουλος σε συνέντευξη που έδωσε ο Κυριάκος Παπαδόπουλος στην ARENAPRESS . Μάλιστα αποκάλυψε πως όνειρό του είναι να γίνει αρχηγός στον ΠΑΟΚ.

Αναλυτικά η συνέντευξή του:

-Ποιος θεωρείς ότι ήταν ο λόγος που δεν σου δόθηκαν ευκαιρίες στον Ολυμπιακό;

«Σε μια ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό και θέλει να παίρνει συνέχεια το πρωτάθλημα, παίζουν οι έμπειροι παίκτες. Αυτό επικρατεί ως νοοτροπία στην Ελλάδα. Τώρα άλλαξαν τα πράγματα αναγκαστικά και δίνονται περισσότερες ευκαιρίες σε νεαρούς παίκτες, Λόγω της οικονομικής κρίσης. Οι ομάδες δεν έχουν λεφτά να πάρουν παίκτες. Γι” αυτό δοκιμάζουν νέους. Στην Ευρώπη υπήρχε πάντα άλλη Λογική. Δεν κοιτούν την ηλικία. Εάν είσαι καλός και αξίζεις, παίζεις. Στη Σάλκε έχουμε τέσσερις παίκτες που είναι 17-18 χρονών και αγωνίζονται συνέχεια. Στον Ολυμπιακό είχα μόνο 9 συμμετοχές. Την μεταγραφή στην Σάλκε στην ουσία δεν την πήρα από τον Ολυμπιακό. Με είδαν στην Εθνική Παίδων και στην Εθνική Ελπίδων. Από τα 16 μου έπαιζα στην Ελπίδων. Εκεί έκανα πολύ καλές εμφανίσεις, με είδε η Σάλκε και με απέκτησε».

-Κυριάκο, το περίμενες ότι θα έφτανες τόσο ψηλά και τόσο νωρίς;

«Όταν είσαι πιτσιρικάς έχεις όνειρα και φιλοδοξίες και όπως όλα τα παιδιά ήθελα να παίξω ποδόσφαιρο. Πήγαινα στο σχολείο, έπαιζα μπάλα, μετά είχα προπόνηση στο γήπεδο και σαν παιδί έβλεπα τα μεγάλα ονόματα της εποχής, τον Ρονάλντο κοι τον Ροναλντίνιο και το όνειρο μου ήταν να παίξω και να διακριθώ. Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα να γίνω επαγγελματίας και να αγωνισθώ σε υψηλό επίπεδο και στην Εθνική ομάδα».

-Η γειτονιά σου τι ρόλο έπαιξε στην εξέλιξη σου στο ποδόσφαιρο;

«Έχω πολύ καλές σχέσεις με όλους εδώ στην γειτονιά. Είμαστε ακόμα σαν οικογένεια. Με βοήθησαν κατά κάποιο τρόπο στο ξεκίνημά μου, αλλά για νο φτάσεις να αγωνισθείς σε επαγγελματικό επίπεδο, θέλει πολλή δουλειά και παίζουν κι άλλοι παράγοντες ρόλο».

-Ο Ολυμπιακός πώς σε πήρε;

«Έπαιζα παράλληλα και στην μικτή Πιερίας και από εκεί κλήθηκα και στην Εθνική Παίδων. Κανονικά έπαιρναν γεννηθέντες το 1990, ήμουν ο μόνος γεννημένος το 1992.Πρώτη φορά είχε πάρει ο προπονητής κ. Σεμερτζίδης δυο χρόνια μικρότερο παίκτη στην Παίδων. Ακούστηκε το όνομά μου, μέσω της Εθνικής Παίδων. Είχα προτάσεις από αρκετές ομάδες και επέλεξα να πάω στον Ολυμπιακό».

-Είχες προτάσεις και από ομάδες της Βόρειας Ελλάδας;

«Είχα και από τον ΠΑΟΚ, αλλά δεν ήταν πολύ θερμό το ενδιαφέρον».

-Η επαγγελματική σου εκκίνηση στον Ολυμπιακό έγινε σε πολύ μικρή ηλικία…

«Όντως, σε ηλικία 15 ετών. Είμαι ο πιο μικρός παίκτης που έχει αγωνισθεί στην Σούπερ Λιγκ. Ήταν τρομερό συναίσθημα το ντεμπούτο μου στην Σούπερ Λιγκ με αντίπαλο, θυμάμαι, τον Ατρόμητο. Πήγα στον Ολυμπιακό με πολύ καλές προϋποθέσεις. Είχα κάνει προετοιμασία με την πρώτη ομάδα, αλλά στην ουσία ποτέ δεν με αξιοποίησαν στον Ολυμπιακό και ποτέ δεν μου έδωσαν τις κατάλληλες ευκαιρίες για να αγωνισθώ. Πιστεύω ότι έκαναν λάθος στην περίπτωσή μου. Πάντως, δεν έχω πρόβλημα με τον Ολυμπιακό. Καλύτερα για μένα που εξελίχθηκαν έτσι τα πράγματο, γιατί πήγα στο εξωτερικό και έδειξα την αξία μου».

-Ας πάμε στο κεφάλαιο Σάλκε…

«Στην Σάλκε πήγα με προπονητή τον Φέλιξ Μάγκατ.’Ημουν δική του επιλογή. Με πίστευε. Στην αρχή ήταν δύσκολα, γιατί ήταν πολύ διαφορετικός ο τρόπος προπόνησης και ο Μάγκατ ήταν πολύ αυστηρός προπονητής. Μου έδωσε κάποιες συμμετοχές και σταδιακά άρχισα να ανεβαίνω. Όταν ανέλαβε προπονητής ο Ραλφ Ράνγκινκ άρχισα να καθιερώνομαι ως Βασικός. Στη συνέχεια ήρθε ο Χουμπ Στέφενς με τον οποίο συνεργάστηκα επί δύο χρόνια. Ήταν αυτός που με εμπιστεύθηκε περισσότερο απ” όλους και με έβαζε ανελλιπώς στην Ιΐάδα. Στη Γερμανία έμαθα πολλά. Όλα λειτουργούν επαγγελματικά. Στις 9 το βράδυ δεν κυκλοφορεί ψυχή έξω, ούτε αυτοκίνητο…».

-Από την τετραετή πορεία στην Σάλκε τι άλλο σου έμεινε;

«Ήταν μια φανταστική εμπειρία για μένα το κύπελλο που πήρα με την Σάλκε. Πήγαμε, επίσης, στους «4″ του Τσάμπιονς Λιγκ, αφού προηγουμένως αποκλείσαμε την Μάντσεστερ. Έχω παίξει σε πολύ μεγάλα παιχνίδια και απέκτησα πολλές παραστάσεις σε σπουδαίο επίπεδο».

-Ισχύει ότι υπήρξε ενδιαφέρον από την Λίβερπουλ για την απόκτησή σου;

«Ναι, ισχύει. Είχα πρόταση από την Λίβερπουλ πριν από περίπου 1,5 χρόνο, με την προοπτική να με αποκτήσει στην μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου. Είχα μιλήσει και με τον προπονητή της Λίβερπουλ, αλλά μεσολάβησε ο τραυματισμός μου, δεν έπαιζα και δεν προχώρησε το ενδιαφέρον. Είχα πρόταση, πριν ανανεώσω το συμβόλαιο μου με την Σάλκε και από την Ζενίτ. Μου προσέφεραν… τρελά λεφτά, αλλά αποφάσισα να μείνω στην Σάλκε».

-Γράφονται πολλά, όπως το ότι δεν υπολογίζεσαι για την νέα χρονιά.

«Το ξέρω ότι γράφονται πολλά. Εδώ γράφουν, ότι έρχομαι στον ΠΑΟΚ. Εγώ είμαι παίκτης της Σάλκε. Έχω άλλα δυο χρόνια συμβόλαιο. Τώρα, εάν προκύψει περίπτωση να πάω κάπου άλλου, θα το δούμε. Μίλησα με την διοίκηση της Σάλκε. Μου είπαν ότι με θέλουν πολύ και επιθυμούν να είμαι καλά την νέα χρονιά για να παίξω».

-Δεν αληθεύει, δηλαδή, ότι σου διεμήνυσαν να Βρεις ομάδα…

«Σαφώς, όχι. Εάν φύγω, θα φύγω επειδή το θέλω εγώ και όχι επειδή το θέλει η Σάλκε».

«Ο Στέφενς δεν είχε παίκτες»

-Ο Στέφενς ήρθε στον ΠΑΟΚ και τον έδιωξαν. Πώς το εξηγείς;

«0 Στέφενς είναι ένας ιδιότροπος προπονητής. Έχει την δική του φιλοσοφία και τον δικό του τρόπο δουλειάς. Στον ΠΑΟΚ ακούστηκε ότι δεν δούλευε πολύ. Ό,τι δεν ήθελε να δουλέψει. Δεν μου φαίνεται περίεργο. Το αντιλαμβάνομαι. Και στην Σάλκε δεν ήταν ο δουλευταράς προπονητής. Είναι άλλης κουλτούρας, της παλιάς σχολής. Έχει έναν σταθερό τρόπο προπόνησης, που δεν τον αλλάζει, είναι πολύ αυστηρός και σκληρός στην αντιμετώπιση των παικτών. Απαιτεί δύναμη και πειθαρχία και ζητά κάποια πράγματα που πρέπει να τα κάνεις στο γήπεδο. Στην Σάλκε είχε και παίκτες για να εφαρμόσει την τακτική του. Όταν τους ζητούσε κάτι, ίο εφάρμοζαν στον αγωνι στικό χώρο. Εδώ, στον ΠΑΟΚ, ήρθε ο άνθρωπος και δεν είχε και τους κατάλληλους παίκτες. Γιατί κακά τα ψέματα, ο ΠΑΟΚ δεν έχει. παίκτες… Θέλουμε παίκτες, για να δυναμώσει η ομάδα/Ηρθε ο Στέφενς, τους έδειχνε κάποια πράγματα, αλλά, προφανώς, δεν μπορούσαν να τα εφαρμόσουν οίο γήπεδο».

-Αποδίδεις την αποτυχία του μόνο στην απουσία του ενδεδειγμένου έμψυχου δυναμικού;

«Το επαναλαμβάνω. Πιστεύω ότι ο Στέφενς δεν είχε τους παίκτες που έπρεπε να έχει για να πετύχει. Εδώ στην Ελλάδα, ο ΠΑΟΚ, ή ο Ολυμπιακός, φέρνουν ένα μεγάλο όνομα προπονητή και απαιτούν να μπαίνει μέσα αυτός και να κερδίζει μόνος του. Δεν πάει, έτσι, όμως. Πρέπει να έχει και τους κατάλληλους παίκτες. Αυτή είναι η άποψή μου. Ο ΠΑΟΚ δεν διέθετε και τους καλύτερους παίκτες για να κάνουμε πρωταθλητισμό. Δεν είχε τους παίκτες στον ΠΑΟΚ ο Στέφενς για να κάνει την διαφορά. Απέκτησε κάποιους αξιόλογους παίκτες ο ΠΑΟΚ πέρυσι, αλλά όταν είναι δανεικοί, δεν κάνεις τίποτα. Πώς θα κάνουμε ομάδα με δανεικούς; 0 δανεικός έρχεται ένα χρόνο για να παίξει και να φύγει. Πόσους δανεικούς πήραμε πέρυσι; Πολλούς. Δεν είναι αφοσιωμένος στην ομάδα ένας δανεικός…»

-Το περίμενες ότι θα απολυθεί ο Στέφενς; «Το περίμενα, με βάση τα αποτελέσματα ήταν φυσιολογικό. ΟΠΑΟΚ δεν είναι ούτε ΑΕΚ, ούτε Άρης. Είναι ομάδα που έχει λαό από πίσω του, πολύ απαιτητικό. Εχει λαό που θέλει η ομάδα να κάνει πρωταθλητισμό. Άμα δεν παίρνεις τα αποτελέσματα που πρέπει τρως ίο κεφάλι σου…».

«Η Εθνική είναι η καρδιά μας»

-Βλέπεις το Μουντιάλ από την τηλεόραση. Πόσο δύσκολο είναι για σένα;

«Λόγω του τραυματισμού, δεν αγωνιζόμουν στην Σάλκε, δεν είχα παιχνίδια, όπως έγινε και με τον Αβραάμ Παπαδόπουλο και με τον Σιόβα. Δεν είχα συμμετοχές για να πω ότι πρέπει να είμαι με την Εθνική στο Μουντιάλ. Θα μπορούσα να είμαι και να βοηθήσω, πάντως. Για μένα η Εθνική είναι η Ελλάδα, είναι η καρδιά μας. Εγώ πάντα θα είμαι εκεί, με την Εθνική μας και την Ελλάδα. Είτε με καλεί ο προπονητής, είτε όχι. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο σπουδαιότερο από την Εθνική.Σίγουρα θα ήθελα να είμαι στην Βραζιλία. Και ποιος δεν θα ήθελε. Αλλά έτσι είναι η ζωή και το ποδόσφαιρο. Περιμένω να είμαι καλά στις επόμενες διοργανώσεις.Στην πρώτη μου συμμετοχή στην Εθνική Ανδρών έβαλα γκολ στον αγώνα με την Μάλτα σε νεαρή ηλικία. Πήγα πολύ καλά με το εθνόσημο στο στήθος, με τέσσερα γκολ σε 20 συμμετοχές, μέχρι τον τραυματισμό μου. Οι περισσότεροι διεθνείς παίζουν στο εξωτερικό. Έχουν βελτιωθεί πολύ και έχουν μεταφέρει την βελτίωση τους και στην Εθνική ομάδα. Διαθέτουμε, επίσης, μια εξαιρετική αμυντική τακτική, σε κάθε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό πρωτάθλημα είμαστε παρόντες».

«Θέλω να γίνω αρχηγός στον ΠΑΟΚ»

-Μεταφερόμαστε στον ΠΑΟΚ. Το έχεις πει δημόσια ότι είσαι ΠΑΟΚτσής…

«Φυσικά και είμαι ΠΑΟΚ! Όταν ήμουν μικρός πήγα και είδα στη Τούμπα τους αγώνες με την Άρσεναλ, την Αϊντχόφεν, την Σπάρτακ Τρνάβα. Πηγαίναμε συνέχεια πολλοί μαζί εδώ από τον ΣΒορώνο, ιδίως στα ευρωπαϊκό ματς. Δεν έχανα ευρωπαϊκό ματς του ΠΑΟΚ. Από πιτσιρικάς είμαι ΠΑΟΚ. Ο πατέρας μου, μας έκανε αυτό το καλό και σε εμένα και στα αδέρφια μου. Μας πήγαινε από μωρό στο γήπεδο και μας μετέδωσε το μικρόβιο του ποδοσφαίρου και του ΠΑΟΚ. Εδώ στον Σβορώνο οι περισσότεροι είναι ΠΑΟΚτσήδες.Έχουμε και Αρειανούς, αλλά ειδικά στην δικιά μας την γειτονιά είναι όλοι ΠΑΟΚτσήδες. Κι εγώ είμαι ΠΑΟΚτσής. Αγαπάω την ομάδα και θέλω κάποια στιγμή να έρθω να αγωνισθώ στον ΠΑΟΚ. Δεν είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή, γιατί το μέλλον μου είναι στο εξωτερικό. Είμαι σε μια πάρα πολύ καλή ομάδα, αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα έρθω να παίξω στον ΠΑΟΚ».

-Αυτή είναι η επιθυμία σου;

«Ναι, θέλω να γίνω αρχηγός στον ΠΑΟΚ».

-Στο εξωτερικό τα έχεις όλα. Χρήματα και δόξα. Το να γίνεις αρχηγός στον ΠΑΟΚ αποτελεί περισσότερο κάτι σαν παιδικό όνειρο;

«Δεν θα το χαρακτηρίσω όνειρο, αλλά αυτό που θα ξαναπώ είναι ότι θέλω να αγωνιστώ στον ΠΑΟΚ, γιατί είναι η ομάδα που αγαπάω».

-Εάν σου κάνει πρόταση ο ΠΑΟΚ πως θα την αντιμετωπίσεις;

«Θα με τιμούσε μια πρόταση του ΠΑΟΚ και θα την σκεφτόμουν, αλλά αυτή την στιγμή δεν έχω στο μυαλό μου την επιστροφή στην Ελλάδα».

-Σε έχει προσεγγίσει ο ΠΑΟΚ;

«Ακόμα, όχι… Ακόμα δεν με έχει προσεγγίσει κάποιος από τον ΠΑΟΚ».

-Ούτε σε ανεπίσημη μορφή;

«Ανεπίσημα, εντάξει, μπορεί να έχω μιλήσει με τον Ζήση Βρύζα, αλλά τον είχα προπονητή στην Εθνική ομάδα. Δεν μου έχει, πει, όμως, «έλα στον ΠΑΟΚ». Κακά τα ψέματα, έχω μεγάλο συμβόλαιο στην Σάλκε και είναι πολύ δύσκολο να μπορέσει ο ΠΑΟΚ να πληρώσει το συμβόλαιο μου. Ενδεχομένως, βέβαια, να μπορεί ο ΠΑΟΚ να πληρώσει το συμβόλαιο μου, αλλά αυτό θα χαλάσει τις ισορροπίες μέσα στην ομάδα».

-Όταν σε βλέπουν φίλαθλοι του ΠΑΟΚ σε δημόσιους χώρους, τι σου λένε;

«Όταν βγαίνω να περπατήσω και να πάω μια βόλτα, μου λένε «έλα στον ΠΑΟΚ» και άλλου τέτοιου είδους παροτρύνσεις. Νιώθω την επιθυμία του κόσμου να παίξω στον ΠΑΟΚ και την αγάπη του και τους ευχαριστώ όλους».

-Και τι τους απαντάς;

«Τους λέω ότι θα έρθω στον ΠΑΟΚ κάποια στιγμή».

-Την πιθανότητα να πάρεις τώρα μεταγραφή στον ΠΑΟΚ την αποκλείεις;

«Δεν αποκλείεται τίποτα. Εννοείται, ότι εάν μου κάνει πρόταση ο ΠΑΟΚ, θα την σκεφτώ, αν και προτεραιότητά μου είναι το εξωτερικό».

-Εκτός από τον Βρύζα, με ποιους άλλους έχεις σχέσεις στον ΠΑΟΚ;

«Και με τον Γιώργο Γεωργιάδη έχουμε πάρα πολύ καλές σχέσεις. Και με τον Γιώτη Σταμοτόπουλο, που ήταν συνεργάτης του στον πάγκο. Είναι πολύ καλά παιδιά. Ξέρω και από την εθνική, τον Σαλπιγγίδη, τον Αθανασιάδη, τον Τζιώλη, τον Κατσουράνη, όλους τους διεθνείς του ΠΑΟΚ».

-Τι χρειάζεται ο ΠΑΟΚ για να διαγράψει πορεία πρωταθλητισμού;

«Πρώτα απ” όλα χρειάζεται οι φίλαθλοι μας να στηρίζουν την ομάδα, όπως το κάνουν και όχι με ένα ή και με δυο στραβά αποτελέσματα να αρχίζουν να αποδοκιμάζουν και να μπαίνουν μέσα και να τα σπάνε. Είναι γεγονός ότι έχουμε τους καλύτερους φιλάθλους και το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να βοηθούν την ομάδα. Επίσης, χρειάζεται η ομάδα να πάρει παίκτες και όχι δανεικούς. Με δανεικούς δεν γίνεται δουλειά. Ο δανεικός έρχεται εδώ για έξι μήνες, για έναν χρόνο να παίξει, να πάρει τα λεφτά και να φύγει. Εάν ο ΠΑΟΚ δεν πάρει παίκτες κλάσης πώς θα κάνει ομάδα; Ο Ολυμπιακός παίρνει παίκτες συνέχεια. Πρέπει να ενισχυθούμε κι εμείς για να τον ανταγωνιστούμε».

-Γιατί ο ΠΑΟΚ έχασε το πρωτάθλημα με τόσο μεγάλη διαφορά από τον Ολυμπιακό;

«Γιατί ο Ολυμπιακός τόσα χρόνια παίρνει το πρωτάθλημα, επενδύει συνέχεια χρήματα στις μεταγραφές και όταν έχεις και μια φανέλα και μια ιστορία, δεν χάνεις τα πρωτεία. Εμείς στον ΠΑΟΚ εδώ και δυο χρόνια προσπαθούμε να ανεβούμε. Εάν θυμάστε, παλαιότερα, ήμασταν τρίτοι και τέταρτοι στο πρωτάθλημα, πίσω από τον Παναθηναϊκό. Ο Παναθηναϊκός υποχώρησε κάπως, λόγω έλλειψης χρημάτων. Τώρα, εμείς, πρέπει να πάρουμε παίκτες και να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα».

-Απαιτείται και υπομονή;

«Πρέπει να έχεις υπομονή, αλλά εάν δεν έχεις και το κατάλληλο έμψυχο υλικό, δεν προχωράς. Χρειαζόμαστε παίκτες, δεν γίνεται με τα ψέματα… Ένον νεαρό ταλαντούχο για να τον φέρεις στον ΠΑΟΚ πρέπει να δώσεις πολλά λεφτά. Ποια ήταν η ακριβότερη μεταγραφή του ΠΑΟΚ; Και εννοώ να αγοράσεις έναν παίκτη από ομάδα. Τον Λούκας αγόρασε μόνο με 700.000 ευρώ. Με 700.000 ευρώ τι παίκτες να πάρεις; Γίνεται να πάρεις παίκτη με 700.000 ευρώ, την στιγμή που οι άλλοι δίνουν πέντε και δέκα εκατομμύρια για να αποκτήσουν έναν ποδοσφαιριστή; Και την στιγμή που ο Ολυμπιακός πουλάει με 12 εκατ. ευρώ τον Μήτρογλου; Έχει 12 εκατ. διαθέσιμα να κάνει μεταγραφές ο Ολυμπιακός το καλοκαίρι. Εμείς, ως ΠΑΟΚ, πρέπει να βάλουμε λεφτά από την τσέπη μας για να πάρουμε παίκτες. Σίγουρα, είναι δύσκολο να Βάλει κάποιος λεφτά από την τσέπη του. Στην Σάλκε, για παράδειγμα, δεν Βάζει ο πρόεδρος λεφτά από την τσέπη του. Όλα δουλεύουν ρολόι για την ομάδα. Ολόκληρος κύκλος εργασιών υπάρχει. Χορηγοί, έσοδα.Έχουμε 40.000 διαρκείας στην Σάλκε και 60.000 κόσμο σε κάθε παιχνίδι. Δεν τίθεται, όμως, θέμα σύγκρισης με τα ελληνικά γήπεδα. Στο γήπεδο της Σάλκε υπάρχουν όλες οι ανέσεις.Είναι άλλα τα μεγέθη. Εδώ στον ΠΑΟΚ πρέπει ένας επενδυτής να βάζει δικά του λεφτά. Παρόλα αυτά, ο ΠΑΟΚ μπορεί να πετύχει πολλά, γιοτί έχει τον λαό από πίσω του».

-Η γνώμη σου για τον Άγγελο Αναστασιάδη ποια είναι;

«Δεν έχω γνώμη, γιατί δεν τον είχα ποτέ προπονητή. Τον γνωρίζω,όμως. Είνοι πολύ καλός άνθρωπος. Έχουμε μιλήσει. Με τι τρόπο; Τι να σου λέω τώρα (σ.σ. γέλια). Είμαι φίλος με τον Σιαλμά. που παίζει στον Πλατανιά. Μετά από ένα ματς γύριζαν στην βάση τους, στη μία το βράδυ. Μιλούσαμε με τον Σιαλμά στο κινητό με Βιντεοκλήση και εκείνη την ώρα πήγε μπροστά στον Άγγελο Αναστασιάδη και του έδωσε το κινητό. Έτσι, μιλήσαμε, μέσω βιντεοκλήσης με τον Αναστασιάδη».

-Και τι σου είπε;

«Μου είπε «τι κάνεις αγόρι μου, πώς είσαι; Σε παρακολουθώ, συνέχισε έτσι, να είσαι καλά» κι εγώ του έδωσα συγχαρητήρια για την πορεία του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ