Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

ΝΙΚΟΛΑ ΝΙΚΙΤΣ: "ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΣΤΟΝ ΑΡΗ"

Ο πρώην ποδοσφαιριστής τόσο τoυ Άρη όσο και του ΠΑΟΚ, Νίκολα Νίκιτς ο οποίος αυτή την στιγμή είναι σκάαουτερ της εθνικής ομάδας της Βοσνίας φιλοξενήθηκε στον Arena FM 89,4 και θυμήθηκε ωραίες στιγμής από την Ελλάδα, τόνισε ότι η καρδιά του ανήκει στον Άρη και δήλωσε ότι έρχεται και τσάμπα να δουλέψει στην ομάδα.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Χαιρετίσματα σε όλη την Ελλάδα, θέλω να πω συγχαρητήρια για την μεγάλη πρόκριση της Εθνικής στο μουντιάλ της Βραζιλίας.

Μπορεί πρώτα να ήρθα στο Αιγάλεω αλλά η καρδιά μου ανήκει στον Άρη. Παρακολουθώ και ξέρω ότι ο Άρης δεν τα πάει καλά. Είναι καινούργια ομάδα αλλά ο Άρης έχει καρδιά σαν τον Όλυμπο».



Για τον Λίμπρεχτ: «Μπορεί να πέρασαν 30 χρόνια αλλά δεν είχα δίκαιο τότε με τον Λίμπρεχτς. Δεν έπρεπε να μιλήσω έτσι. Αυτοί ήθελαν να διώξουν τον προπονητή και εγώ μίλησα άσχημα. Αλλά μετά τον βρήκα μπροστά μου στον ΠΑΟΚ και δεν πέρασα καθόλου καλά».

Για τον Άρη: «Δεν υπάρχουν φίλαθλοι σαν τον Άρη στην Ευρώπη, με αγάπησαν πάρα πολύ. Το Χαριλάου είναι πιο όμορφο τώρα, αλλά δεν έχει πολύ κόσμο, τουλάχιστον δεν έχει τόσο όσο είχε τότε.

Έρχομαι και τσάμπα για τον Άρη, τον έχω μέσα στην καρδιά μου. Έχω πάρα πολλούς φίλους, Κούης, Κατσαούνης, Τσιφόπουλος, Μουρατίδης, Τζιόλας, Μιχαλίτσος, Οικονομίδης, Μπουυγιουκλής, Μπαλής, Χατζηνικολάου, Μπουγιουκλής. Τους θυμάμαι όλους».

Για την Τούμπα: «Εκπληκτικοί φίλαθλοι και στην Τούμπα. Όλοι οι οπαδοί στην Ελλάδα είναι θερμοί και αγαπούν πολύ την ομάδα τους. Στην Τούμπα είναι τρελοί! Και από τον ΠΑΟΚ θυμάμαι πολλούς ποδοσφαιριστές, Σκαρτάδος, Αρβανίτης, Τσουρέλας, Πάπριτσα, Γκιτσιούδης, Μπανιώτης, Μπορμπόκης».

Δείτε στιγμές από παιχνίδι του 1986 του Άρη κόντρα στον Ολυμπιακό με τον Νίκολα Νίκιτς να σκοράρει δυο γκολ:


arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ