Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ", ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ! (διαβάστε τι είπε σε φίλους του Αθηναίους)

Όπου βρεθεί κι όπου σταθεί, ιδιαίτερα με τους φίλους του στην Αθήνα, το λέει με καμάρι και χωρίς ντροπή: "Την πλάκα μου κάνω. Οι Θεσσαλονικείς είναι κομπλεξάρες και χωριαταράδες σε όλα τους. Κάνουμε κάτι μεθύσια με τους δικούς μου, μέσα στο δημαρχείο... Ότι γουστάρω τους κάνω τους βλάκες και κάθονται όλοι προσοχή! Αν δεν ήμουν εγώ ούτε άχυρο σε δυο γαϊδούρια δεν μπορούν να μοιράσουν οι δικοί μου".
Είναι λόγια που είπε πάλι πρόσφατα όταν τον κάλεσαν στο Mega, συζητώντας στο make up με δυο δημοσιογράφους κι έναν δήμαρχο!
Γιατί, λοιπόν, να μην κοιμηθεί και στην Agrotica...; Έτσι και αλλιώς την πλάκα του κάνει...

Bomber 

Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από το thestival,gr







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ