Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Η ΠΑΟΛΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΦΟΥΛ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ (τι είπε για την κόρη της, τα τραγούδια της, το ντύσιμό της, τους άντρες, την απιστία...)

Πραγματικά τα είπε όλα η Πάολα σε συνέντευξή της και μάλιστα ήταν αποστομωτική!
Μίλησε για την κόρη της, Παολίνα, τους άνδρες αλλά και τα καθόλου κολακευτικά σχόλια που έχει ακούσει κατά καιρούς!

Για τα αρνητικά δημοσιεύματα και τον πόλεμο που δέχτηκε στην αρχή της καριέρας της:

«Πολλοί ήταν προκατειλημμένοι απέναντί μου, ίσως επειδή ήμουν κάτι διαφορετικό. Έλεγαν για τη σέξι εμφάνισή μου ενώ όλες ντύνοντας ανάλογα, για το ρεπερτόριό μου, που δεν ήταν καν δικό μου. Ήμουν 18 ετών και ήταν σκληρό για μένα, αλλά δεν έκλαψα ποτέ».

Για τις στιλιστικές της επιλογές:

«Τα πάντα ήταν και είναι δικές μου επιλογές, είτε μια εντυπωσιακή εμφάνιση είτε μια πιο καρναβαλίστικη. Όταν ήμουν νέα κι αθώα το 60% των ρούχων που επέλεγα ήταν λάθος και το γνώριζα αλλά ήθελα να τα βάλω. Ήμουν απόλυτη».

Ποια είναι η δική της αλήθεια, όπως λέει και το τραγούδι της;

«Είναι η πρώτη φορά που ερμηνεύω ένα τραγούδι που ταιριάζει σε ένα δικό μου πρόσωπο και αυτό είναι το παιδί μου και της το αφιερώνω. Η Παολίνα είναι η μόνη αλήθεια για μένα μέσα στου κόσμου το ατέλειωτο ψέμα, όπως ερμηνεύω και στο τραγούδι μου».

Θέλει να αποκτήσει κι άλλα παιδιά;

«Με το καλό και ένα και δύο παιδιά. Πιο μικρή, η Παολίνα δεν ήθελε άλλο παιδί, ήθελε την αποκλειστικότητα. Τώρα μου λέει: “Μαμά, αν θέλεις κάνε μου ένα αδελφάκι”. Οπότε, αν προκύψει ένα παιδί, θα το κρατήσω. Και, από την άλλη, δεν είναι πρόβλημα για τη δουλειά γιατί μέχρι 6 μηνών μπορώ να δουλεύω. Όταν ήμουν έγκυος στην Παολίνα δούλευα μέχρι 9 μηνών. Είχα πάρει 3,5 κιλά, τη γέννησα 3 κιλά και ήμουν μόλις 17 ετών!».
«Ακόμα δεν έχω ζήσει κάποια σκοτεινή περίοδο κι αυτό που μ' έχει κάνει να τρομάξω δεν είναι κάποια σκοτεινή πλευρά μου αλλά η ευαισθησία μου. Το κακό-ή το καλό- είναι πως όσο μεγαλώνω γίνομαι ακόμα πιο ευαίσθητη. Αλλά μου αρέσει, θαυμάζω τον εαυτό μου γι' αυτό και δεν το αλλάζω με τίποτα», δηλώνει.

Πρώτο όνομα ήταν από παιδί λέει, στο σπίτι της, στο χωριό της, παντού:

«Δεν ξέρω αν ήθελα να γίνω πρώτο όνομα σε μαγαζί γιατί ήμουν το πρώτο όνομα στο σπίτι μου και στο χωριό μου στη Χαλκιδική. Από μικρή είχα τα βλέμματα στραμμένα πάνω μου.... Σίγουρα παίρνω περισσότερη αγάπη από τον κόσμο αλλά δεν με αγχώνει καθόλου το ότι είμαι πρώτο όνομα. Είμαι η ίδια που ήμουν και τότε. Απλώς πιο αναγνωρίσιμη».

Για τους άνδρες και την απιστία είπε:

«Είμαι πολύ ερωτευμένη και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς έρωτα. (Είμαι) ακραία και τον ζω στο κόκκινο. Μου έχει τύχει να τσαλακωθώ για άντρα αλλά αυτός είχε τσαλακωθεί περισσότερο. Το ζήσαμε μαζί... Δεν μου έχει τύχει να κλάψω γιατί ακόμα δεν μου έχει τύχει να με παρατήσει άντρας. Νομίζω ότι αυτό θα είναι το χειρότερό μου. Είμαι ανασφαλής και θέλω να έχε τον άνθρωπό μου να μού δίνει αγάπη. Αν με αφήσει, πιστεύω ότι τότε πραγματικά θα τσαλακωθώ. Αλλά κλαίω αν με μαλώσει... Στη ζωή έχω μάθει να μην είμαι απόλυτη γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι σου ξημερώνει. Αν η αγάπη που έχεις για τον σύντροφο σου είναι μεγάλη, μπορεί να κάνεις και πίσω».

Πηγή: Thema People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ