Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Η TOYOTA ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ TURBO (vieo)

Αναμφίβολα ζούμε στην εποχή των turbo. Η φτερωτή έχει καταφέρει να προσφέρει επιδόσεις μαζί με οικονομία και χαμηλές εκπομπές ρύπων και ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές την επιλέγουν.
Οι Ιάπωνες έχοντας ρίξει μεγάλο βάρος στο κομμμάτι της υβριδικής τεχνολογίας αρνούνταν πεισματικά να ασχοληθούν με τα turbo. Πρόσφατα η Honda εκτός του 2.0 Turbo VTEC για το νέο Honda Civic Type-R 2015 ανακοίνωσε και δύο στα 1lt και 1.5lt, οπότε το μέλλον της ακούγεται άκρως ενδιαφέρον. Ωστόσο ένας ακόμα σημαντικός κατασκευαστής από την Ιαπωνία ανακοίνωσε υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ.

Ο λόγος βεβαίως για την Toyota που όλο και περισσότερο ακούγονταν ότι θα ασχοληθεί με κινητήρες αυτής της φιλοσοφίας. Το πρώτο της αποτέλεσμα είναι ένας ολοκαίνουργιος 4κύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 2lt που ενσωματώνει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού και TwinScroll και ο οποίος παρουσιάστηκε κάτω από το καπό του Lexus LF-NX Concept. Το τελευταίο πρόκειται για μία σπουδή για ένα μικρότερο και πιο προσιτό πολυτελές SUV στις διαστάσεις του Toyota RAV4 (δείτε τις τιμές του Toyota RAV4 2013).

Η ιαπωνική φίρμα δεν έχει δώσει περισσότερα στοιχεία για τον καινούργιο 2λιτρο τούρμπο κινητήρα της ωστόσο με αυτά τα χαρακτηριστικά εύκολα μπορεί να παράξει ισχύ έως και 250ps και ροπή που να ξεπερνά τα 35kg.m Σίγουρα αναμένουμε την τοποθέτησή του στα περισσότερα μοντέλα της Lexus και ίσως σε κάποιο μεγάλο μοντέλο της Toyota. Ωστόσο η εν λόγω κίνηση είναι μόνο η αρχή για την ιαπωνική φίρμα που σίγουρα από τη στιγμή που ασχολήθηκε με τα turbo θα παρουσιάσει και άλλα τέτοια μοτέρ. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν καινούργιο turbo με χωρητικότητα 1lt και έναν δεύτερο στα 1.3-1.5lt. Εν αναμονή.





Περισσότερα στο http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=4186

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ