Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

FREE YOGA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (video)

Σας προτείνω μερικά προγράμματα γυμναστικής (10 minutes fitness) με ασκήσεις, μέσω youtube, οι οποίες ονομάζονται ασάνας και βασίζονται σε στοιχεία ενδυνάμωσης-τόνωσης και συντηρούν το σώμα μας σε άριστη φυσική κατάσταση. Είναι σχεδιασμένες όχι μόνο να βελτιώνουν το ανθρώπινο σώμα και να αυξάνουν την ευελιξία, αλλά και να ενδυναμώνουν και να χαλαρώνουν το νευρικό σύστημα και να βελτιώνουν το κυκλοφοριακό.
Tο 10 minutes fitness θα σας παροτρύνει να κάνετε κάτι για τον εαυτό σας, στην καθημερινότητά σας! Και το καλύτερο από όλα είναι ότι θα σας μάθει πως να συντηρείτε το νέο σας σώμα! Με λίγη θέληση μπορείτε να το καταφέρετε…και δεν θα πιστέψετε τα (άμεσα) αποτελέσματα. Αν χάσετε μία μέρα, μην απογοητεύεστε..απλά συνεχίστε την επόμενη. Αν αρρωστήσετε, ακούστε το σώμα σας – αυτό θα σας καθοδηγήσει. Το πρόγραμμά μου αποτελείται από πέντε διαφορετικές για την κάθε μέρα ασκήσεις YOGA. Σας έχω προσθέσει επίσης κάποιες ασκήσεις για προθέρμανση και αποθεραπεία. Μόλις ολοκληρώσατε το πρόγραμμα μου 10 minutes fitness.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήσετε εδώ.

Επίσης σας στέλνω μερικά από τα άρθρα που έχω γράψει και μπορείτε να τα βρείτε στο προσωπικό μου site www.purefitness.gr γύρω από το fitness, τη γυμναστική, την υγιεινή διατροφή και το ευ ζην.

-Δείτε πόσες θερμίδες με καθημερινές δραστηριότητες (άρθρο)

-Χάσε 300 θερμίδες τώρα! (άρθρο)

-Η άσκηση αποτελεί ασπίδα στην εμμηνόπαυση (άρθρο)

-Αντιμετώπιση σίδηροπενικης αναιμίας από προσωπική εμπειρία (άρθρο)

-Πως να χάσετε τα κιλά εγκυμοσύνης (άρθρο)

-Πονάει ο αυχένας σας; (άρθρο)

Για να διαβάσετε όλα τα άρθρα μου πατήστε εδώ!

Είμαι πάντα στη διάθεση σας.

Με εκτίμηση,
Φωτεινή Μπήτρου (βιογραφικό)
Γυμνάστρια (ΤΕΦΑΑ Αθηνων)

Kouros Gym
www.purefitness.gr
κιν. 6932431281

email

facebook / twitter / youtube

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ