Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

ΑΓΙΟ ΕΙΧΕ Ο ΗΛΙΑΣ ΚΟΖΑΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μια τρομακτική εμπειρία είχαν τα μέλη του συγκροτήματος Κόζα Μόστρα πριν από λίγες μέρες. 
Ο επικεφαλής του συγκροτήματος Ηλίας Κόζας μίλησε στην εφημερίδα Espresso και περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια όλα όσα συνέβησαν. Ο Ηλίας Κόζας βρισκόταν στο αυτοκίνητο μαζί με την αγαπημένη του Χαρά και δύο σκηνοθέτες του συγκροτήματος

"Ξεκινήσαμε να φύγουμε από την Ορεστιάδα, όπου είχαμε συναυλία, με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, γιατί χθες παίζαμε στην Τζια. Σκοπός μας ήταν να συνεχίσουμε οδικώς για Αθήνα και να πάμε στο νησί. (...) Το αυτοκίνητο οδηγούσε ο σκηνοθέτης των βίντεοκλιπ μας Κυριάκος Νοχουτίδης, γιατί εγώ ήμουν πολύ κουρασμένος. Δίπλα του καθόταν η σύντροφός του και συνεργάτιδά μας, ενώ εγώ και η Χαρά ήμασταν στα πίσω καθίσματα. Εγώ και η Χαρά κοιμόμασταν, όπως και η σύντροφος του Κυριάκου. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου όμως, όσοι είχαμε πέσει για ύπνο πεταχτήκαμε, αφού αισθανθήκαμε τη σφοδρή σύγκρουση. Τι είχε συμβεί; Ο Κυριάκος προκειμένου να αποφύγει ένα ζώο από τη μέση του δρόμου έκανε ελιγμό, το αυτοκίνητό μας έπεσε πάνω σε άλλο όχημα, με αποτέλεσμα μετά την πρόσκρουση να πέσουμε με σφοδρότητα στο διάζωμα που μας χώριζε από το αντίθετο ρεύμα, σχεδόν πλαγιομετωπικά. Το αμάξι ανατράπηκε, έφερε τούμπες και προσγειώθηκε πλάγια. Ξύπνησα από την πρόσκρουση, πάλευα να κρατήσω κόντρα με τα πόδια, ενώ με τα χέρια μου προσπαθούσα να κρατήσω τη Χαρά. Άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από τους αερόσακους. Τρόμαξα"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ