Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ "MIKE JONES" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΣΤΟ thessport.gr

Λάβαμε δύο σχόλια με υπογραφή "Mike Jones", στα οποία αναφέρονται οι "λόγοι" για τους οποίους ο βετεράνος μπασκετμπολίστας, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Ακαδημία που δημιούργησε στη Λεμεσό της Κύπρου τα 12 τελευταία χρόνια, δεν έλαβε μέρος στον αγώνα μπάσκετ για τα 100 χρόνια Ελεύθερης Θεσσαλονίκης. Ο Μάικ διαμαρτύρεται και τονίζει πως θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη. Στα σχόλια αναφέρονται τα εξής:

1ο σχόλιο
Πραγματικά λυπάμαι πάρα πολύ που δεν θα έχω συμμετοχή σ' αυτό το αγώνα, το περίμενα πραγματικά με μεγάλη χαρά να ξαναγυρίσω στη Θεσσαλονίκη ύστερα από τόσα χρόνια!
Αυτό που έγινε στο Μακεδονία ήταν απαράδεκτο! Ποιος όμως είχε άραγε συμφέρον να μου απαγορευτεί η είσοδος στην Ελλάδα δια βίου (25 χρόνια); Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Εγώ θα ακολουθήσω το δρόμο της δικαιοσύνης για να "καθαρίσω" μια για πάντα το όνομά μου. Δεν είναι δυνατόν να φτάνω στο αεροδρόμιο με την οικογένεια μου και να διασύρομαι ως "ανεπιθύμητος" ύστερα από πρόσκληση!
Ζω και εργάζομαι στην Κύπρο ως προπονητής. Έχω ιδρύσει το δικό μου Σωματείο "MJBasketPlus_Limassol" και αγωνιζόμαστε με 85 αθλητές (Άνδρες, Εφήβους, Παίδες και Πανπαίδες) στη 2η κατηγορία. Δεν είναι δυνατόν να έρχομαι στην Ελλάδα μετά από 22 χρόνια και να τυγχάνω τέτοιας μεταχείρησης. Λυπάμαι πολύ

2ο σχόλιο
Δυστυχώς ο Mike Jones ΔΕΝ θα συμμετάσχει.... η Ελλάδα έδειξε και πάλι τον χειρότερό της εαυτό!
Μετά από 22 χρόνια ούτε 48 ώρες δε με άφησαν να μπω στη χώρα, επειδή τότε, κάποιος φρόντισε να μου απαγορευθεί "ισόβια" η είσοδος στην Ελλάδα. Ποιος είχε συμφέρον από το να μη ξαναπατήσω το πόδι μου στην Ελλάδα; Ούτε είμαι κάποιος κοινός εγκληματίας ούτε είχα ποτέ ξανά από τότε προβλήματα με το νόμο. Ζω και εργάζομαι σκληρά και έντιμα ως προπονητής στην Κύπρο εδώ και 12 χρόνια, όπου χαίρω εκτίμησης και σεβασμού από τα 85 παιδιά και τους γονείς μου που έχω στο Σωματείο μου MJBasketPlus_Limassol..... Λυπούμαι πάρα πολύ γι' αυτό που συνέβηκε και θα πάρω το δρόμο της δικαιοσύνης για να καθαρίσω το όνομά μου το συντομότερο!

Τα σχόλια αναρτήθηκαν ΕΔΩ
Το ρεπορτάζ απαγόρευσης εισόδου στην Ελλάδα, του Μάικ Τζόουνς, ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ