Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

ΟΙ ΠΙΟ ΧΑΖΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 2011

Ναι, χαζά χαμένα... Από το σπέρμα της φάλαινας, μέχρι τα καθαρτικά και το σχήμα του γυναικείου ποδιού κατά τη διάρκεια του οργασμού, οι διάσημοι δεν μας απογοήτευσαν ούτε το 2011 με τις χαζές εξηγήσεις που έδωσαν προσπαθώντας να το «παίξουν» επιστήμονες.

Σύμφωνα με το Reuters, στην ετήσια λίστα με τις πιο χαζές επιστημονικές εξηγήσεις που δόθηκαν από διάσημους την κορυφή καταλαμβάνουν μια παίκτρια ριάλιτι, μια υποψήφια των Ρεπουμπλικάνων για το χρίσμα για την προεδρία, και μια τραγουδίστρια. Και πολλοί στη χώρα μας μπορεί να μην τις γνωρίζουν, ωστόσο οι ατάκες τους είναι αυτές που αξίζουν.

«Ο λαιμός μου με πονούσε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η αδερφή μου, μου είπε ότι όλες οι ασθένειες ξεκινούν από το έντερο, και για αυτό άρχισα σε καθημερινή βάση να βάζω καθαρτικό στο χυμό που πίνω με το πρωινό μου. Η διαφορά που είδα ήταν τεράστια». Αυτό δήλωσε – και δεν ντράπηκε! – η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Σούζι Κουάτρο στην εφημερίδα Daily Mail.

«Μια έφηβη που γνωρίζω ήταν πολύ καλά, μέχρι που έκανε το εμβόλιο για τον ιό των ανθρώπινων κονδυλωμάτων (HPV) και ξύπνησε την άλλη μέρα και ήταν καθυστερημένη». Η Μισέλ Μπάκμαν, η οποία είπε αυτή την ατάκα, είναι υποψήφια για το χρίσμα των Ρεπουμπλικάνων και αν κερδίσει θα διεκδικήσει την προεδρία της Αμερικής...

«Δε μου αρέσει να πηγαίνω στην παραλία. Μισώ τους καρχαρίες και το νερό είναι γεμάτο με σπέρμα φάλαινας, γι' αυτό και η θάλασσα είναι αλμυρή». Αυτό το είπε η Νικόλ Πολίτσι, μια παίκτρια αμερικάνικου ριάλιτι, η οποία απολαμβάνει τα 15 λεπτά δημοσιότητας της, λέγοντας παρόμοιες βλακείες.

«Μια φίλη μου, μου είπε σε ένα πάρτι ότι αυτό που κάνει ιδιαίτερα σεξουαλική μια γόβα, είναι το γεγονός ότι η καμάρα του ποδιού παίρνει το ίδιο σχήμα που έχει το πόδι μιας γυναίκας που βρίσκεται σε οργασμό. Έτσι, βάζοντας μια γόβα στο πόδι σου, αυξάνεις τις πιθανότητές σου να έρθεις έτσι απλά σε οργασμό», αυτό δήλωσε ο διάσημος σχεδιαστής παπουτσιών Κριστιάν Λουμπουτάν, ο οποίος απέδειξε περίτρανα με αυτή του την ατάκα ότι είναι γκέι ή ότι δεν έχει ιδέα από γυναικείο οργασμό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ