Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Η ΝΕΥΡΙΚΗ ΑΝΟΡΕΞΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΜΠΟΛΑΡΗ

Το όνομά της είναι Στέλα Λέτσιου, είναι σύμβουλος του υφυπουργού υγείας Μάρκου Μπόλαρη και τα 29 της χρόνια δεν μαρτυρούν σε τίποτα την ταλαιπωρία που υφίσταται 13 ολόκληρα χρόνια τώρα.
Από την εφηβική της ηλικία παλεύει να νικήσει μία από τις μάστιγες της εποχής μας, τη νευρική ανορεξία.
Η ίδια δεν διστάζει να φέρει στο φως την δύσκολη αυτή περιπέτεια υγείας που περνά, εκδίδοντας και σχετικό βιβλίο. «Με λένε Στέλα (με ένα λάμδα), μικρή με φώναζαν Σταλίτσα και αυτή είναι η ιστορία. Είμαι 29 χρονών και τα τελευταία 13 χρόνια της ζωής μου πάσχω από νευρική ανορεξία». Έτσι, αρχίζει το βιβλίο της Στέλας Λέτσιου, που ευαισθητοποίησε πλήθος πολιτών ενώ η 29χρονη κοπέλα εξέδωσε το συγκεκριμένο βιβλίο με τη σύμφωνη γνώμη του υφυπουργού υγείας, ο οποίος δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα διατροφικών διαταραχών.
«Όταν έρχεται εκείνη η δύσκολη ώρα του φαγητού δεν είμαι εγώ. Πονάω!», γράφει στο βιβλίο της με τίτλο«Anorexia Nervosa».
Η νευρική ανορεξία χτυπά κάθε χρόνο χιλιάδες γυναίκες, οι περισότερες από τις οποίες ντρέπονται να γνωστοποιήσουν το πρόβλημα που τους στερεί το χαμόγελο, τη δύναμη για ζωή.
Η Στέλα έμαθε από μικρή να ζει με την «αρρώστια» της και να την πολεμά καθημερινά, χωρίς να αναβάλλει κάθε φορά τους στόχους της.
Απόφοιτη του τμήματος Βαλκανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων στην Πολιτική Επιστήμη και την Κοινωνική και Ιστορική Ανθρωπολογία, υποψήφια διδάκτωρ οικονομικών και πολιτικών σπουδών και μιλάει εννιά γλώσσες.
Αυτή είναι η τωρινή σύμβουλος του υφυπουργού μας Μάρκου Μπόλαρη, ένα κορίτσι που δεν έχει μάθει να χάνει στη ζωή του.
«Η νευρική ανορεξία καταργεί ακόμα και το πιο πρωτόγονο ένστικτο της επιβίωσης. Αναστρέφει τον ορθολογισμό, στρεβλώνει απόλυτα την πραγματικότητα. Ο καθρέφτης είναι ανεστραμμένος», αναφέρει στο βιβλίο της, προσπαθώντας να ταρακουνήσει και άλλες κοπέλες που ζουν καθημερινά αυτόν τον εφιάλτη.
Η πάλη με την ύπουλη ασθένεια που δίνει καθημερινά της στοίχισε βέβαια την προσωπική της ευτυχία, αφού χώρισε με τον σύζυγό της εξαιτίας της νευρικής ανορεξίας ενώ αποκαλύπτει πως σήμερα ζυγίζει μόλις 45 κιλά!
Εξέδωσε το πρώτο της βιβλίο και αυτόν τον καιρό ετοιμάζει το δεύτερο. Δείχνει αισιόδοξη, αφού όπως ομολογεί «Δεν φαίνεται να είμαι άρρωστη πια. Δεν το έχω ξεπεράσει, αλλά είμαι σε πολύ καλό στάδιο. Φυσικά έχω υποστήριξη από τους γιατρούς… Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου είναι δίπλα μου», δηλώνει η ίδια στην εφημερίδα Espresso.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ