Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑ ΜΑΓΚΕΤΙ

«Είμαι πολύ χαρούμενος, αισθάνομαι καταπληκτικά. Οι φίλαθλοι είναι εκπληκτικοί, νιώθω χαρά που μπορεί να παίξω στον ΠΑΟΚ. Έκανε πολύ καλή δουλειά ο μάνατζερ μου και αυτός μου έδωσε την σκέψη να έρθω και να παίξω στην Θεσσαλονίκη και στον ΠΑΟΚ. Νομίζω είναι πολύ καλή στιγμή ώστε σύντομα να δώσω την απάντησή μου», ήταν τα πρώτα λόγια του Μαγκέτι επί ελληνικού εδάφους.

Στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" βρέθηκαν εκατοντάδες (ε, δεν τους μετρήσαμε κιόλας, άλλοι λένε 500, άλλοι 1000... ήταν πολλοί πάντως) οπαδοί του ΠΑΟΚ για να υποδεχτούν τον σούπερ σταρ του NBA.
Χαρακτηριστική ήταν η φράση του Μαγκέτι όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφο, τί γνωρίζει για τον ΠΑΟΚ. Ο παικταράς απάντησε: «Οι φίλαθλοι είναι απίστευτοι. Αυτοί μου έδωσαν το κίνητρο να έρθω εδώ και να παίξω».
Επίσης χαρακτηριστικό είναι ότι ο Αμερικανός όταν μπήκε στο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Τέλης Ζουρνατσίδης, για να τον μεταφέρει στο ξενοδοχείο, έβγαλε το κινητό του τηλέφωνο και τραβούσε φωτογραφίες τον κόσμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ