Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΛΑΡΑ ΛΟΓΚΑΝ: "ΜΕ ΒΙΑΣΑΝ 200 ΜΕ 300 ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ"

Η ιστορία της ανταποκρίτριας του CBS, Lara Logan σόκαρε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς η άτυχη δημοσιογράφος είχε πέσει θύμα ομαδικού βιασμού στις 11 Φεβρουαρίου, κατά τη διάρκεια της εξέγερσης στην Αίγυπτο.

Οπλισμένη με μεγάλο θάρρος, η Logan αποφάσισε να μη σιωπήσει για την τραγική περιπέτειά της, αλλά να βγει και να μιλήσει στη διάσημη εκπομπή «60 Minutes» καθώς και στους «New York Times». Στις συνεντεύξεις της η δημοσιογράφος έδωσε κάθε λεπτομέρεια της φρίκης που έζησε.



«Η μπαταρία της κάμερας τελείωσε και έπρεπε να σταματήσουμε τη δουλειά για λίγο. Ξαφνικά ο Bahar (ο αιγύπτιος εικονολήπτης) με κοιτάζει και μου λέει: Πρέπει να φύγουμε από εδώ τώρα. Σκέφτηκα ότι όχι μόνο θα πεθάνω εδώ, αλλά θα είναι ο πιο φριχτός και βασανιστικός θάνατος που θα μπορούσα να έχω!».

Η Logan είπε στους Times ότι η επίθεση διήρκεσε 40 λεπτά και οι θύτες ήταν περίπου 200 με 300 άντρες.

«Επί πολλά λεπτά με βίαζαν με τα χέρια τους. Τα ρούχα μου είχαν γίνει μικρά, μικρά κομματάκια. Το πιο σοκαριστικό ήταν το πόσο αδυσώπητοι ήταν. Χαίρονταν με τον πόνο μου. Οσο ούρλιαζα, τόσο πιο πολύ με κακοποιούσαν!».

Όπως είπε δεν θέλησε ποτέ να κρύψει αυτό που της συνέβη: Δεν ήθελα να κουβαλάω ολομόναχη το βάρος, σαν να έχω ένα βρώμικο μυστικό, κάτι για το οποίο θα ντρεπόμουν μια ζωή!».

H Logan, που είναι η επικεφαλής των ανταποκριτών του CBS, επέστρεψε στη δουλειά την Τετάρτη.

Οπως δήλωσε: «Νιώθω πολύ πιο δυνατή πλέον και εύχομαι η δική μου ιστορία να βοηθήσει και άλλα θύματα σεξουαλικών επιθέσεων».

Η Lara Logan είναι νοτιοαφρικανή, παντρεμένη και έχει δύο παιδιά. Εργάζεται ως πολεμική ανταποκρίτρια εδώ και 18 χρόνια και έχει βρεθεί πολλές φορές σε κίνδυνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ