Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΤΑΤΙΑΝΑ: "ΣΤΑ 16 ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕ ΕΦΤΥΝΕ"

«Είχα πέσει στο πατώματα για έναν άντρα και εκείνος με έφτυνε» είπε η Τατιάνα Στεφανίδου στον αέρα της εκπομπής της, αφήνοντας άφωνους τους πάντες. Όχι το περιστατικό δε συνέβη τώρα αλλά πριν από αρκετά χρόνια.

Με αφορμή τη συζήτηση που είχε με την καλεσμένη της, Ήβη Αδάμου στο πλατό της εκπομπής της, η παρουσιάστρια θυμήθηκε τα εφηβικά της χρόνια και πιο συγκεκριμένα τον εφηβικό της έρωτα «Εγώ στα δεκαέξι μου είχα δράματα και κλάματα. Ήμουν ερωτευμένη μ’ έναν τριαντάρη και εκείνος με έφτυνε» είπε και συνέχισε «Μιλάμε για πολύ φτύσιμο. Εγώ είχα πέσει στα πατώματα και έκλαιγα» θυμάται η παρουσιάστρια.

Η Τατιάνα Στεφανίδου μπορεί να είχε έπεσε, όπως είπε ,στα πατώματα δε συνέβη όμως το ίδιο και με την Ήβη Αδάμου η οποία ποτέ δεν ένιωσε αυτό το συναίσθημα τουλάχιστον έτσι αποκάλυψε η ίδια στο πλατό του « Αξίζει να το ζεις»ενώ είπε πως τα αγόρια της ηλικίας της φοβούνται να τη φλερτάρουν.

Η 17χρονη τραγουδίστρια τόνισε πως δεν κοιτάζει την ηλικία ενός άντρα αλλά αν της ταιριάζει. Τον κατάλληλο δεν τον έχει βρει ακόμα όμως ευελπιστεί πως σύντομα θα της προκύψει!

2 σχόλια:

  1. Τι μας λέει μωρέ η πατσούρα. Γι΄ αυτό μετά, παντρεύτηκε εκείνο το χάλι, και στην πρώτη συνέντευξή της η οποία έχει "χαθεί" από προσώπου γης, έλεγε ότι ο τύπος του άντρα που την ελκύει είναι του άντρα της, τον οποίο κεράτωνε με τον Ευαγγελάτο; Άντε μωρή πατσούρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και κυκλοφορούσε και με Πόρσε, 20 χρονων κοριτσάκι. Άντε μωρή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ