Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΕΣΩΡΟΥΧΟ, ΚΑΛΤΣΑ ΚΑΙ ΖΑΡΤΙΕΡΑ!

Μήπως ήρθε η ώρα τα αγόρια να κάνετε κανένα τέτοιο δωράκι ή τα κορίτσια να τυλίξετε με κανένα τέτοιο σετ το κορμάκι σας;


Σας καλώ να ανεβάστε την πρότασή μου στο Facebook και να τη συζητείστε κοριτσάρες μου και αγορίνες μου!


Η γαλλική εταιρεία Etam κοντράρει την αμερικανική Victoria’s Secret πραγματοποιώντας μια πολύ μεγάλη και εντυπωσιακή επίδειξη μόδας γυναικείων εσωρούχων στο Παρίσι. 
Στην επίδειξη της συγκεκριμένης εταιρείας συμμετείχαν πολλά γνωστά μοντέλα, όπως η Karolina Kurkova.
Εγώ το μόνο που έχω να συμπληρώσω είναι ότι αυτός ο πόλεμος της Etam με τη Victoria’s Secret έχει... ευτυχισμένα θύματα τους άνδρες!


Πάρτε το μάτι σας αγορίνες μου στα video που ακολουθούν, για να πάρετε και ιδέες δώρων που θα ενθουσιάσουν τις κοριτσάρες σας.
Όσες, πάλι, κοριτσάρες επιθυμούν μπορούν να κάνουν μια ευχάριστη έκπληξη στις αγορίνες τους προσφέροντας τέτοια δώρα στον... εαυτό τους! Συζητείστε το άμεσα στο Facebook και τις άλλες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Σ.Σ.: Δεν είναι απαραίτητο να είναι από αυτές τις φίρμες τα σετ. Υπάρχουν ωραιότατα και από άλλες.




sexbomb








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ