Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΕΛΛΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟ novasport.gr ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ


Έμαθε τα μυστικά της μπάλας στις Ακαδημίες του Ηρακλή... Εδώ και δύο χρόνια αγωνίζεται στην πρώτη ομάδα των "κυανόλευκων", των οποίων αναπόφευκτα έγινε ένθερμος υποστηρικτής. Όχι μόνο σαν ποδοσφαιριστής, αλλά και σαν φίλαθλος.
Από τους λίγους παίκτες (αν όχι μοναδικός) του «Γηραιού» που εκφράζουν ανοικτά την αγάπη τους προς τον σύλλογο. Το συναίσθημα του Απόστολου Βέλλιου, που έβγαινε από την επικοινωνία μας, ήταν πικρία. Πικρία για την συμπεριφορά της ομάδας του προς το πρόσωπό του.

Το ταλέντο άλλωστε του παρά 7 εκατοστά 2 μέτρα επιθετικού του Ηρακλή, διακριτό... Προφανώς όχι από τους ανθρώπους της ομάδας... Η Άστον Βίλα διέκρινε τις πλούσιες ικανότητές του και το δημοσίευμα που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες περί ενδιαφέροντός της για τον 18χρονο επιθετικό είναι πέρα για πέρα υπαρκτό.
Ο Απόστολος Βέλλιος δέχθηκε με χαρά να μιλήσει στο Novasports.gr για τον Ηρακλή, τα όνειρά του, την Αστον Βίλα...

Σε λίγες μέρες το 2010 θα αποτελέσει ανάμνηση για όλους μας... Τι είναι αυτό που θα θυμάσαι πιο έντονα από αυτή τη χρονιά;
«Κοίταξε σίγουρα δεν μπορεί να είναι άλλη από την αναμέτρηση της πρώτης αγωνιστικής με τον Ολυμπιακό, σ' έναν αγώνα όπου ο Ηρακλής νίκησε και εγώ ήμουν αυτός που πέτυχε το 2-1. Μια ανεπανάληπτη στιγμή, η οποία μ' έκανε να νιώσω πολύ χαρούμενος, πολύ ευτυχισμένος».

Τι δεν θα ήθελες να κρατήσεις από το 2010;«Από την φετινή χρονιά έχω εισπράξει πολλές λύπες από την ομάδα μου. Με έχει απογοητεύσει σε μεγάλο βαθμό από πολλούς παράγοντες. Για να βελτιωθώ και να πάω μπροστά θα πρέπει όλα αυτά να επιδράσουν θετικά στον εγωισμό μου. Να δώσω πολλά περισσότερα στις προπονήσεις, να έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και να βελτιώνομαι συνεχώς. Οπότε θα προσπαθήσω με κάποιο τρόπο να διαγράψω αυτές τις αρνητικές στιγμές και να μην επηρεαστώ ψυχολογικά».
Τι ακριβώς έχει συμβεί που σου προκάλεσε αυτή την απογοήτευση και αυτήν την πικρία; 
«Τα πάντα είναι ξεκάθαρα... Από την πρώτη στιγμή δήλωσα παρών. Ότι είμαι σε θέση να βοηθήσω την ομάδα, αρκεί αυτή να μ' εμπιστευτεί. Απέδειξα ότι είμαι έτοιμος και ότι μπορώ να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της ομάδας μου. Δυστυχώς όμως, για μένα, κάτι τέτοιο δεν έγινε, αλλά έγινε ακριβώς το αντίθετο».

Πιστεύεις ότι είναι καθαρά θέμα απόφασης του προπονητή σου το γεγονός ότι δεν χρησιμοποιείσαι ή έχει να κάνει και με άλλους παράγοντες; «Δεν νομίζω ότι είναι μόνο θέμα του προπονητή, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι, μη πω τεράστιο, ανήκει στον προπονητή μου».

Το 2011 τι επιθυμείς να σου φέρει τόσο σε επαγγελματικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο;
«Πάνω απ' όλα για εμάς τους ποδοσφαιριστές είναι η υγεία. Δεν υπάρχει κάτι μεγαλύτερο. Ότι καλύτερο για τον εαυτό μου είναι να παίζω παιχνίδια συνέχεια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ κόσμο με την παρουσία μου μέσα στο γήπεδο, εφόσον παίξω και καταφέρω να πετύχω κάποιο γκολ. Είναι σημαντικό βέβαια να υπάρχει υγεία».

Πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα η ομάδα σου ήταν σε δύσκολη θέση, με πολλά προβλήματα, κυρίως διοικητικά. Ωστόσο, η πορεία σας νομίζω ότι είναι καλύτερη και από ότι θα περίμενε ο πιο αισιόδοξος φίλαθλος του Ηρακλή...
«Σίγουρα έτσι είναι, δεν χωράει αμφιβολία επ' αυτού. Το καλοκαίρι αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα, κυρίως οικονομικά. Η ομάδα ήταν ν' αγωνιστεί στη Β' κατηγορία, τελευταία στιγμή ενισχυθήκαμε, μέχρι και την τελευταία μέρα κάναμε μεταγραφές. Οικονομικά δεν ήμασταν σε καλή κατάσταση την προηγούμενη χρονιά. Μπορώ να πω ότι η ομάδα έκανε καλύτερη πορεία απ' ότι περιμέναμε. Και θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερη αν σε δύο-τρία παιχνίδια είχαμε την τύχη με το πλευρό μας. Θα μπορούσαμε να έχουμε ακόμα καλύτερη θέση στην βαθμολογία».


Το μισό του πρωταθλήματος πέρασε... Ποιος είναι ο στόχος της ομάδας σου σ' αυτό το πρωτάθλημα;
«Ξεκινήσαμε πάρα πολύ καλά το πρωτάθλημα και πολλοί άρχισαν να λένε ότι πάμε για Ευρώπη. Εμείς γνωρίζαμε ότι είναι μεγάλα λόγια. Το πρωτάθλημα είναι τεράστιο, η ομάδα έχει πολλές δυνατότητες, άσχετα που σε κάποια παιχνίδια δείχνουμε το αντίθετο. Σε κάποιους άλλους αγώνες έχουμε δείξει εξαιρετικά στοιχεία, ότι διαθέτουμε μια ανταγωνιστική ομάδα. Οπότε αν κρατήσουμε αυτά και δουλέψουμε πάνω στις αδυναμίες μας, οι οποίες είναι μικρές αλλά σημαντικές, η ομάδα μπορεί να φτάσει ψηλά. Δεν μπορώ να προσδιορίσω την θέση, αλλά μπορεί να πάει ψηλά. Οι διαφορές είναι μικρές στην βαθμολογία».

Μετά τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ, ο συμπαίκτης σου, Βίκτορας Ιακόμπ είχε δηλώσει ότι κάποιοι παίκτες του Ηρακλή δεν έχουν καταλάβει που αγωνίζονται και ότι κοιτάζουν μόνο τον εαυτό τους... Συμμερίζεσαι αυτή την άποψη;«Δεν πιστεύω ότι είναι έτσι... Στις προπονήσεις βλέπω ότι όλα τα παιδιά δουλεύουν σκληρά στην προπόνηση και αυτό είναι αλήθεια. Δεν μου αρέσει να λέω ψέματα. Όλοι προσπαθούν για το καλύτερο. Άτυχες στιγμές υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν. Κάποιοι μπορεί να είναι λίγο πιο ατομιστές. Εντάξει, ποδόσφαιρο είναι, ο κάθε παίκτης έχει τη δική του προσωπικότητα».

Μια από τις πιο έγκυρες αγγλικές ιστοσελίδες, ο Gurdian έγραψε ότι η Άστον Βίλα ενδιαφέρεται για σένα...
«Μίλησα και εγώ με τον μάνατζέρ μου γιατί και εγώ το διάβασα και δεν ήξερα ακριβώς τι συμβαίνει. Μου είπε ότι είναι αλήθεια, ότι υπάρχει κάποια πρόταση από ομάδα του εξωτερικού. Η συγκεκριμένη πηγή είναι πολύ έγκυρη, δεν είναι λόγια του αέρα και μάλιστα είχε μιλήσει και ο προπονητής της. Κατ' εμέ για να ασχοληθεί μια τόσο μεγάλη και ιστορική ομάδα μαζί μου έχει παίξει τεράστιο ρόλο η Εθνική Ελπίδων και ο προπονητής της. Και μου δίνετε η ευκαιρία να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Βόκολο γιατί μ' εμπιστεύτηκε, ασχέτως αν εγώ είχα 3-4 συμμετοχές και μάλιστα ολιγόλεπτες. Τα χρωστάω όλα στον κύριο Λεωνίδα Βόκολο».

Πόσο κολακευτικό είναι για έναν ποδοσφαιριστή της ηλικίας σου να βλέπει το όνομά του στο στόχαστρο μιας τέτοιας ομάδας;
«Είναι πολύ όμορφο, να μην λέμε ψέματα. Και επειδή η ηλικία μου είναι μικρή, είναι κάπως σαν όνειρο. Είναι και το αγγλικό πρωτάθλημα, είναι και η Άστον Βίλα μεγάλη και ιστορική ομάδα οπότε νιώθεις όμορφα».

Θα ήθελες  το επόμενο βήμα στην καριέρα σου να είναι μια μεταγραφή στο εξωτερικό; 
«Είναι περίεργα τα πράγματα. Όπως είπα και πριν, αγαπάω πολύ την ομάδα μου, τον Ηρακλή γιατί ξεκίνησα να μαθαίνω μπάλα στον Ηρακλή, στον οποίο είμαι από μικρή ηλικία. Δεν σου κρύβω όμως ότι αυτή η ομάδα νιώθω σα να μου έχει δώσει ένα χαστούκι. Μ' αρέσει πολύ το εξωτερικό, το ποδόσφαιρο είναι φανταστικό, είναι τελείως διαφορετικό. Έχει φαντασία, ταχύτητα... Και με παιδιά από την ομάδα που έχω μιλήσει, τον Χοσέμι, τον Σίσιτς, που έχουν αγωνιστεί στο εξωτερικό μου λένε ότι είναι ξεχωριστή εμπειρία. Αυτό είναι κάτι που δίνει επιπλέον κίνητρο. Δεν θέλω να φύγω από την ομάδα μου, αλλά το ν' αγωνιστώ στο εξωτερικό είναι μέσα στα όνειρά μου».

Από τους συμπαίκτες σου στον Ηρακλή, με ποιον έχεις ιδιαίτερη σχέση, με ποιον είσαι πιο κοντά; 
«Με τον Κατσαμπή και τον Βουτσιά κυρίως... Φυσικά, κάνω και με τα υπόλοιπα παιδιά παρέα, με τον Κανακούδη, τον Ηλιάδη, αλλά πιο πολύ κάνω με τους δύο πρώτους».

Ο Τάσος Κατσαμπής είναι ο πιο έμπειρος παίκτης της ομάδας και από τους πιο έμπειρους του πρωταθλήματος. Φαντάζομαι ότι οι συμβουλές του έχουν τη δική τους βαρύτητα...
«Νιώθω πολύ τυχερός που έχω στην ομάδα μου και στο πλευρό μου τον Τάσο. Είναι φορές που ήθελα να αντιδράσω με έντονο τρόπο, όμως ο Τάσος ήταν δίπλα μου και φρόντιζε να με ηρεμήσει και να με εμψυχώσει».

Έχεις πετύχει 3 γκολ, σε 3 παιχνίδια που ο χρόνος συμμετοχής σου συνολικά είναι λιγότερος από 45 λεπτά σε αυτά τα ματς. Τα δύο τα έβαλες κόντρα στον Ολυμπιακό και μάλιστα ο Ηρακλής δεν ηττήθηκε...
«Να σου πω την αλήθεια πιο πολύ χάρηκα για το γκολ μέσα στο Καραϊσκάκη στο 90' και ενώ εγώ είχα μπει στον αγώνα πριν 4 λεπτά. Πήραμε ένα σπουδαίο αποτέλεσμα μέσα σε μια δύσκολη έδρα, στην οποία είναι δύσκολο να πάρεις θετικό αποτέλεσμα. Φυσικά, ένιωσα υπέροχα και στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, όταν πέτυχα το νικητήριο γκολ. Όπως και να έχει είναι ιδιαίτερο να σκοράρεις σε βάρος μιας μεγάλης ομάδας. Όταν καταφέρεις κάτι τέτοιο σε κάνει να θέλεις να δουλέψεις ακόμα περισσότερο, σου δίνει επιπλέον κίνητρα. Το γκολ είναι φανταστικό συναίσθημα από μόνο του, οπότε καταλαβαίνεις πως νιώθεις όταν έρχεται κόντρα σε μια μεγάλη ομάδα».

Τι θα ήθελες να ευχηθείς στους φίλους του Ηρακλή και γενικότερα στον κόσμο;
«Υγεία πάνω απ' όλα. Αυτό είναι το σημαντικότερο αγαθό. Καλές γιορτές, καλή χρονιά. Ο κόσμος να έχει υπομονή, καθώς είναι δύσκολοι οι καιροί με την κρίση που επικρατεί τον τελευταίο καιρό».

Τη συνέντευξη πήρε ο Γιώργος Βασιλείου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ